مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

افتتاح ۲۶اُمین مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در صومعه‌سرا

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: بیست و ششمین مسکن محرومین توسط این نهاد در روستای کلیدبر صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۷۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

بهزاد روانپاک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا اظهار داشت: بیست وششمین مسکن ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا برای محرومین  در روستای کلیدبر این شهرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا افتتاح شد.

وی با بیان اینکه زیربنای این واحدهای مسکونی 50 متر مربع است، افزود: برای هر کدام از این واحدها بالغ بر 25 میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود که 20 میلیون تومان را سپاه متقبل می‌شود و 5 میلیون تومان هم خیران و نیکوکاران منطقه و روستا مساعدت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید تا پایان سال جاری، 84 واحد مسکونی محرومین در این شهرستان احداث شود، گفت: مراحل شناسایی مددجویان، صدور پروانه، نقشه و تایید در مراحل اولیه به عهده کمیته امداد است و در نهایت سپاه به عنوان مجری، ساخت واحدهای مسکونی را آغاز می کند.

روانپاک تصریح کرد: این اقدام در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای محرومیت زدایی به ویژه در مناطق روستایی انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات