امام جمعه شهرستان قدس گفت:مجهادتهای خستگی ناپذیر امام راحل،ادامه راه پیامبر بود،ومسیر انقلاب راه را برای ظهور موعود(عج)فراهم میکند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۷۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

خبرگزاری بسیج:امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابولقاسم میر احمدی،امام جمعه شهرستان قدس، در خطبه های عبادی-سیاسی این هفته شهرستان قدس که با حضور پرشور مردم و مسئولان همراه بود ضمن تبریک به مناسبت ولادت  پیامبر ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)و هفته وحدت تصریح کرد:رسول اکرم(ص) زمانی به پیامبری مبعوث شد که سرتا سر زمین را جهالت و نادانی فرا گرفته بود ،و قتل عام  و زنده به گور کردن دختران بخشی از این جهالتها بود.

وی اضافه کرد: برکت و فزونی  رزق و روزی مردم با آندن پیامبر بیشتر شد.

میر احمدی  در خاتمه خطبهای اول عبادی-سیاسی این هفته شهرستان قدس به زندگی پیامبر(ص) اشاره کرد و عنوان کرد: نبی اکرم(ص)دین اسلام را به عنوان  برادری  و دین اخلاق معرفی کردند و برادری و اخوت بین مسلمانان برای ایشان  بسیار حائز اهمیت بود.

حجت الاسلام میر احمدی:امام جمعه شهرستان قدس در خطبه دوم نماز عبادی-سیاسی  جمعه این هفته شهرستان قدس به  مسیر انقلاب اسلامی در راه ظهور موعود(عج) اشاره کردند و خاطر نشان کردند مجاهدت های خستگی ناپذیر بنیان گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نیز  ادامه راه و پیامبر اکرم(ص) و برای مبارزه با ظلم وستم در ایران عصر بود، و زمینه سازی برای ظهور حضرت موعود(عج)بود و پس از این بزرگوار، امام خامنه ای(مدظله العالی) این وظیفه بزرگ را  برای  فتح  قله های جهان توسط دین مبین  اسلام به دوش گرفتند.

میراحمدی اضافه کرد:اگر مبارزه با استکبار امام راحل(ره) نبود، جهان اسلام امروز طرفدارای نداشت و نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیداری اسلامی دیگر کشورها منطقه امکان پذیر نبود.

امام جمعه شهرستان قدس،در خاتمه ابراز امیدواری کرد:ما مسلمانان در زمانی هستیم که باید دشمن اصلی خودمان را بشناسیم،وبا اتحاد و برادری، بینی استکبار و ظلم را به خاک بمالیم،و هیچ گاه شعار مرگ بر آمریکا،مرگ بر  اسرائیل و مرگ بر انگلیس،این مثلث شوم را ترک نکنیم و آن شعار را سرلوحه زبان خود قرار دهیم.

ارسال نظرات