خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه آزادی حلب پس از چند سال شبیه به یک معجزه الهی است، گفت: امروز شاهد هستیم آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و حامیان تروریسم و تکفیری‌ها به‌خاطر آزادی حلب عزادار هستند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۴۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: میلاد سراسر سعادت حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفرصادق (ع) را باید علاوه بر مسلمانان به تمامی بشریت تبریک گفت چرا که پیامبر اکرم(ص) رحمت للعالمین است.

وی با بیان اینکه شخصیت عظیم پیامبر اکرم(ص) آنقدر با عظمت است که نیاز به ساعت‌ها بلکه روزها صحبت و بحث و بررسی دارد گفت: اگر انسان بخواهد به سعادت و اوج معنویت دست یابد راه آن عبودیت و بندگی است .

امام جمعه همدان گفت: پیامبر اکرم(ص) و سایر معصومین(ع) از همین مسیر عبودیت و بندگی به عالی‌ترین درجات معنوی رسیدند و بندگی محض و عبودیت هنگامی حاصل می‌شود که از تمام دستورات الهی به طور کامل اطاعت شود.

وی با تاکید بر اینکه شناخت و معرفت انسان نسبت به پیامبر اکرم(ص) امری واجب است افزود: هر اندازه که شناخت انسان نسبت به عالم هستی بیشتر شود مراتب اطاعت و بندگی او کامل‌تر می‌شود چراکه عظمت خداوند را درک کرده است.

محمدی با بیا اینکه عظمت و جایگاه شخصیت پیامبر اکرم(ص) به حدی است که حتی جبرئیل امین نیز از مشاهده ملکوت شخصیت آن بزرگوار ناتوان است، گفت: شناخت و معرفی شخصیت والای پیامبر اکرم (ص) به همه جهانیان کاری مهم و واجب است.

وی با اشاره به آزادی حلب به دست رزمندگان اسلام و مدافعان حرم گفت: آزادی این شهر پس از چند سال شبیه به یک معجزه الهی است و باید امروز یاد شهیدان عزیزی که در این پیروزی بزرگ جان خود را فدا کردند بویژه شهید سردار همدانی را گرامی بداریم و امروز شاهد هستیم آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و حامیان تروریسم و تکفیری‌ها به‌خاطر آزادی حلب عزادار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات