امام جمعه ساوه تاکید کرد

پیشرفت کشور در گرو وحدت میان مسئولین و مردم

امام جمعه ساوه گفت: اریخ کشور ما به خوبی نشان داده که هر زمان مردم در کنار حکومت قرار داشته‌اند ملت توانسته بر مشکلات فائق آمده و راه موفقیت را طی کند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۴۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با هفته وحدت نماز باشکوه وحدت با حضور مسئولین شهرستان ساوه در نمازخانه جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه گفت: یکی از ملزومات دستیابی به رشد و توسعه یا هر هدف والایی، جدای از بحث برنامه‌ریزی، وجود وحدت بین مردم و مسئولین است.

وی افزود: با وحدت تمام اقشار جامعه و طبقات از دولتمردان گرفته تا مردم، وظایف خود را در آن چشم‌انداز شناخته، تعریف کرده و گام‌هایی هماهنگ به سوی کمال مطلوب برمی‌دارند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: تاریخ کشور ما به خوبی نشان داده که هر زمان مردم در کنار حکومت قرار داشته‌اند ملت توانسته بر مشکلات فائق آمده و راه موفقیت را طی کند. نمونه‌های آن را هم می‌توان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی گفت: در حال حاضر در اجرای برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه اقتصادمقاومتی باید نقش محوری وحدت و ظرفیت اساسی موجود در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: آن‌جايى كه صحبت از مسائل اساسى نظام اسلامى، وحدت دين و سياست، اصول قانون اساسى و همچنین الزام به تبعيت از دين و شريعت مطرح است، اگر يك مسئول عقيده‌اى غير از اين دارد، مى‌تواند شهروند جمهورى اسلامى باشد - مانعى ندارد - اما نمى‌تواند مسئول باشد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مسئولین ارشد اگر كه مسؤوليت مهمى در نظام جمهورى اسلامى دارند، نمى‌توانند به آرمانهاى نظام جمهورى اسلامى و اصول قانون اساسى اعتقادى نداشته باشند. چراکه اعتقاد انسان در عمل و گفتار او اثر مى‌گذارد و نمی تواند اینها را در مقابل نفوذ دشمن بیمه کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر خدمت به مردم گفت: اگر می‌خواهید مورد رحمت الهی قرار بگیرید برای رضایت مردم کار کنید، چراکه هم کارآمدی مسئولین و هم نظام را به دنبال دارد و سعی کنید اختلافات را به وحدت تبدیل کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار