نماینده ولی فقیه در سپاه فومن:

برای مردم سوال است که چرا دولت لیست نجومی بگیران را به قوه قضاییه نداد؟

نماینده ولی فقیه در سپاه فومن گفت: برای اقشار مختلف جامعه سوال است که چرا دولت لیست نجومی بگیران را به قوه قضاییه نداد؟ تا قوه قضائیه ورود کند و این مسئله را برای همه ملت روشن نماید.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۳۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از فومن، حجت الاسلام والمسلمین میر شمس حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید بر تکیه بر روحیه انقلابی برای پیشرفت کشور افزود: حضرت آقا بارها فرمودند که راه پیشرفت انقلاب اسلامی احیای روحیه انقلابی و روحیه مجاهدت در همه عرصه ها می باشد.ایشان تاکید بسیار دارند که باید وصیت نامه حضرت امام(ره) باید در دانشگاه ها و مدارس تدریس شود و مورد توجه همه آحاد جامعه قرار بگیرد.

وی در خصوص موضوع حقوق های نجومی گفت: رهبر معظم انقلاب در ۷ آذر در جمع نیروی دریائی ارتش فرمودند که مسئله حقوق های نجومی چه شد؟ چرا پیگیری و جدیتی در این موضوع صورت نمی گیرد. در همین دو روز گذشته رئیس محترم دیوان محاسبات اعلام کرد که ده نفر هنوز نیامده اند حقوقی را که به نا حق از بیت المال دریافت کرده اند پس بدهند که حدودا دو میلیارد می گردد خب معلوم است حتما از جائی حمایت می شوند که نمی آیند و گردنشان کلفت شده است. از طرفی معاون رئیس جمهور آقای نوبخت اعلام می کنند گذشته از احترامی که برای آقای صفدر حسینی و برخی دیگر قائلیم ایشان را از بزرگان اقتصادی کشور می دانیم و جناب نوبخت آنها را سرمایه نظام بر می شمرد یعنی آن کسانی که حقوق نجومی می گیرند سرمایه نظامند ولی افرادی که حقوق کمیته امداد می گیرند سرمایه نظام نیستند؟ برای اقشار مختلف جامعه سوال است که چرا دولت لیست نجومی بگیران را به قوه قضاییه نداد؟ تا قوه قضائیه ورود کند و این مسئله را برای همه ملت روشن نماید.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فومن در رابطه با موضوع برجام تاکید کرد:برجام جز خفت و ذلت برای ایران چیزی نداشت.دولت محترم از همان آغاز برجام اعلام کرد تمام تحریم ها برداشته می شود و همه مشکلات حل می گردد و حتما وضعیت اقتصادی مردم و حتی مشکلات زیست محیطی همه حل خواهد شد.چرا این مواردی که اعلام شد هیچ کدام اتفاق نیفتاد؟آن دلسوزانی که منصفانه نقد می کردند با شدیترین توهین ها از جمله بی سواد،افراطی،دلواپس،ضد انقلاب،بی شناسنامه و … مواجه شدند.

وی در ادامه بیان کرد: آیا اقتصاد مقاومتی به این معناست که در نهاد ریاست جمهوری از آشپز های اتریشی استفاده کنیم؟در کشور ما کسی آشپزی بلند نبود؟واگذاری آزاد راه تهران به شمال به خارجی ها به این علت بود که ما مهندس عمران و راه نداشتیم؟وزیر صنعت و معدن اعلام می کند ما باید از خارج مدیر وارد کشور کنیم یا جناب ترکان اعلام می کند ما جز قورمه سبزی و آب گوشت بزپاش هیچ گونه توان صادراتی نداریم آیا اینها برای ملت یاس ایجاد نمی کند؟ما بلد نیستیم در برابر این جریانات سکوت کنیم چرا که ما از شهدا تساهل و تسامح را یاد نگرفته ایم و به دنبال کدخدا نیستیم و کدخدا را موجودی کثیف می پنداریم.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فومن در رابطه تورم و رکود افزود: یک سال است که کشور درگیر رکود است، بازار فعال نیست، مشکلات اقتصادی دامن گیر مردم است،بر طبق آمار های رسمی حدودا شش و نیم میلیون بیکار داریم،کارخانه شکر تهران بعد از چند دهه تعطیل شد،آنقدر شکر خارجی وارد شده تا سقف سوله شکر انبار کرده است، شرکت طوس چینی تعطیل شد،ارج بعد از ۶۵ سال تعطیل شد، بعضی از کارگر ها چندین ماه است حقوق نگرفته اند چون ما می خواهیم به هر شیوه ای برجام را حفظ کنیم حالا الان بیائیم بگوئیم نقض برجام است.

حجت الاسلام حسینی در رابطه با بیانیه صدو پنجاه نماینده در محکومیت لغو سخنرانی یکی از نمایندگان در مشهد خاطرنشان کرد: ۱۵۰ نماینده آمدند در حمایت از این بیانیه امضا کرده اند و متاسفانه پنج نماینده گیلانی هم اقدام به امضا در این زمینه کرده اند.از این نمایندگان محترم سوال داریم چرا در زمانی که سخنرانی پنجاه و چند نفر از منتقدین دولت لغو شد بیانیه ندادید؟در همین ۱۶ آذر و روز دانشجو چندین سخنرانی لغو شد چرا شما مدافعان آزادی بیان اعتراض نکردید؟چرا پنج نماینده گیلان جلوی حقوق های نجومی را نگرفتند؟چرا در مقابل حرکت های غلط دولت شما نامه نزدید؟چرا چهار نماینده دیگر مقابل نماینده ای که از فتنه حمایت کرد نایستادند؟باید از این نمایندگان محترم پرسید آیا این رکود، فقر و تورم مایه شرمساری نیست؟

وی در پایان اظهار کرد: ان شاءالله همه با بتوانیم با روحیه انقلابی سرباز خوبی برای امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب باشیم و بتوانیم به تکلیف شرعی خود همواره عمل کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار