خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: اکنون که امریکا عهدشکنی خود را ادامه داد مسئولان با اقتدار و صلابت در مقابل آن ایستادگی کنند. حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: توطئه ها و عهدشکنی امریکا همچنان ادامه دارد لذا مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم توطئه ها را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۱۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،امام جمعه اردستان گفت: اکنون که امریکا عهدشکنی خود را ادامه داد مسئولان با اقتدار و صلابت در مقابل آن ایستادگی کنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: توطئه ها و عهدشکنی امریکا همچنان ادامه دارد لذا مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم توطئه ها را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه در مسئله هسته ای اوباما لایحه تمدید تحریم های 10 ساله ایران را وتو نکرد تصریح نمود: این مسائل نشان از کینه و عداوت مسئولان آن کشور علیه نظام اسلامی ایران دارد.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به دیدار رهبر فرزانه انقلاب با گروه همپایان عراقی خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند هرگز نباید به امریکا اعتماد کرد زیرا هر وقت اعتماد شد زیان کردید همانطور که 550دانشمند هسته ای عراق را ترور کردند.

وی در خصوص دیدار رمضان عبدالله با رهبر معظم انقلاب افزود: هرگز نباید در مقابل اسرائیل غاصب ذره ای کوتاه آمد تا انشاءالله در سال های آینده شاهد زوال و نابودی این رژیم خواهیم بود.

دهشیری به سالروز میلاد حضرت رسول(ص) و هفته وحدت اشاره و افزود: اگر دانشگاه و حوزه های علمیه وحدت واقعی داشته باشند و در جامعه نیز مردم و مسئولان و کسبه و کارگر وحدت خود را حفظ کنند کشوری آباد و سرافراز خواهیم داشت.

امام جمعه اردستان به آزادی حلب اشاره و خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته که حلب در اشغال تکفیری ها و داعش بود شورای امنیت و سران کشورهای استکباری چشم روی جنایت بی حد این گروه ها بسته بودند ولی امروز که آن ها شکست خورده اند هر کدام به طریقی به دفاع از این جنایتکاران برخاسته اند که نشان از خوی استکباری و وابستگی به امریکا دارد.

دهشیری در پایان به مانور ارتش اشاره و از تلاش نیروی نظامی و انتظامی و امنیتی برای حفظ امنیت کشور قدردانی کرد.

شهرستان اردستان با 45 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها