سردار کاظمینی در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص):

تفکر بسیجی باعث پیروزی‌های بزرگ در منطقه شده است

رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) صبح امروز با حضور پرشور گردان های بسیجی امام علی (ع) تهران بزرگ در تیپ آل محمد(ص) برگزار شد
کد خبر: ۸۷۹۲۹۸۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص)تهران بزرگ ، در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم(ص) که صبح امروز در تیپ امنیتی آل‌محمد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در منطقه، تفکر بسیجی به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.
وی افزود: اگر تفکر بسیجی نبود، امروز آنچه که در سوریه اتفاق افتاده است رخ نمی‌داد و همه شاهد بودند که گروه‌های تروریستی بخش اعظمی از خاک سوریه را تصرف کرده بودند اما تفکر بسیجی آن‌ها را شکست داد.

سردار کاظمینی تصریح کرد: در عراق نیز این اتفاق با شکل‌گیری داعش رخ داد اما به سرعت حشدالشعبی وارد عمل شد و امروز شاهد پایان کار تروریست‌ها هستیم و به لطف خدا به زودی موصل هم آزاد می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) خاطرنشان کرد: امروزه به دلیل همین پیروزی‌ها آمریکا و اسرائیل تحت فشار قرار گرفته‌اند و محور مقاومت در حال حاضر، حرف اصلی را در منطقه می‌زند.

سردار کاظمینی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که در آینده نزدیک رزمایش مشترکی میان گردان‌های امنیتی بسیج و نیروی انتظامی برای ارتقاء توان بازدارندگی و مقابله با هر گونه تهدیدی برگزار می‌شودگفت: ما امروز باید قدرت بازدارندگی خود را بالا نگاه داریم چرا که این موضوع باعث می‌شود تا امنیت در کشور برقرار شود.
منبع؛ باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
آخرین اخبار