فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) مروست:

تربیت انسان های انقلابی، مومن و بصیر هدف اصلی شجره طیبه صالحین

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) مروست یکی از اهداف اصلی شجره طیبه صالحین را تربیت انسان های بصیر ، مومن و انقلابی عنوان کرد .
کد خبر: ۸۷۹۲۹۴۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در راستای تحقق اهداف شجره طیبه صالحین فرمانده حوزه مقاومت امام حسین ( ع ) مروست از حلقه های صالحین روستای ترکان بازدید کرد .

حسین دانشور مقدم در این دیدار با تبریک هفته وحدت به تلاش های دشمنان جهت ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : دشمنان این مرز و بوم با تجاربی که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس از دلاورمردی ها ، ایثارگری ها و قدرت ایمان رزمندگان اسلام دارند و با علم به پیشرفت های ایران در زمینههای مختلف نظامی وقتی دیدند توان مقابله نظامی با کشور ایران را نخواهند داشت به راه اندازی جنگ نرم روی اورده اند .

دانشور مقدم در ادامه خاطر نشان کرد : دشمن امروزه تلاش دارد با هدف قرار دادن ایمان ، عقیده ، ارزش ها و باورهای جوانان ایران اسلامی پیروز این جنگ باشد . شجره طیبه صالحین که هدفش تربیت انسان های انقلابی ، مومن و بصیر است یکی از راه های مقابله ما با دشمنان در جنگ نرم و قدرت نرم ماست که باید با حضور در این حلقه ها و سلسله برنامه های آن در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن حضوری فعال داشته باشیم .

 
 
ارسال نظرات