رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس،در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

شهدا را شاهد بر اعمال،رفتارو کردار خود میدانیم

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس گفت:شهدا امروز از ما انتظار رفتاری مثبت در برابر مردم و این انقلاب را دارند،وما ازاین رو شهدا را شاهد بر اعمال،رفتارو کردار خود میدانیم.
کد خبر: ۸۷۹۲۹۴۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰

خبرگزاری بسیج:امروز احمد خراسانی:رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس،در حاشیه مراسم غبار روبی از مزار شهدای گمنام شهرستان قدس،در مصاحبه با خبرگزاری بسیج،اظهار داشت:مراسمی که امروز به همت مسئولان شهرداری و شورای شهر صورت پذیرفت،با هدف بیعتی دوباره با آرمانهای شاخص شهدا،امام شهدا و ایثارگری و جانفشانی این عزیزان بود.

وی ادامه داد:شهدا بر اعمال ما ناظرهستند زیرا آنها در همه جا شاهدند و بر رفتار ما نظارت دارند و ما شهدا را شاهد براین باورها و اعتقادات خود میدانیم که نسبت به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند بوده،  هستیم و خواهیم بود و ما شهدا را شاهد بر اعمال،کردار و رفتار خود میدانیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در بخش دیگری از این گفتگو ادامه داد:خانواده های معظم شاهد چشم و چراغ  این ملت هستند، شهدا با جان خود که در طبق اخلاص گذاشتند موجب شدند تا ما امروز در فضای معنوی و روحانی نظام مقدس جمهوری اسلامی تنفس کنیم.

خراسانی با توجه به هدف شهرداری در ایجاد مکان قبور مطهر این شهدای گمنام در پارک ولیعصر(عج)این شهرستان تصریح کرد:شهرداری شهرستان قدس به دلیل آنکه قسمت ضلع غربی این شهرستان جمعیت زیادی از مردم شهید پرور و انقلابی را در خود جای داده است،وهمچنین به دلیل نامگذاری این پارک  به نام ولیعصر(عج)این بود تا شهرداری در این اقدام بتواند،یک فضای خوب و معنوی را ایجاد کند،تا مردم شهید پرور این منطقه و شهرستان قدس بتوانند در همه مراسمات و مناسبتها شرکت کنند و نهایت استفاده را از این فضا و مکان معنوی بهره مند شوند واز یاد شهدا غافل نشوند.

این مقام مسئول افزود:یک فرق اساسی که این مکان با دیگر مکانهای قبور مطهر شهدا در جاهای دیگر کشور دارد،این است که حسینیه ای با امکانات بسیار عالی درکنار قبور مطهر این دو شهید گمنام تخصیص داده شده تا مردم شهرستان قدس  در فصول گرما و سرما بتوانند مناسبتها و مراسماتی از قبیل:دعای کمیل،دعای ندبه،زیارت عاشورا و مراسمات  مختلف قرآنی توسط کانونهای خواهران داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس، با اشاره به هزینها های ساخت این مکان معنوی تصریح کرد:از صفر تا صد ساخت این مکان از  هزینه های شهر و شهردای  و به همت نیروهای پرتلاش این سازمان بوده است و مبلغی بالغ بر900میلیون تومان در آن هزینه شده است،و تا انتهای کار،که  نمای کاشی کاری و سرامیک کاری و دیگر مشکلات این مکان  میتوان اشاره کرد،قریب به700میلیون تومان  دیگر لازم است،که ان شاا... در بوجه های سال آینده شهرداری و شورای شهر به آن اختصاص داده خواهد شد،تا مردم عزیز این شهرستان با بهترین شکل از این مراسمات معنوی در کنار این دو شهید گمنام استفاده لازم را بهره مند شوند.


خراسانی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به مشکلات پیش روی فصلی این مکان افزود:با توجه به اینکه حرکت، یک کمیسیون  تشکیل شد،که در این کمیسیون مصوب شد،هر چه زودتر به وضعیت سرمایی و گرمایی  ظرف  هفته های آینده نسبت  به تهیه وسیله گرمایی ودیگر مشکلات پیش روی این مکان در  آینده اقدام شود.


وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد:چه ما مسئولان و چه مردم شهرستان قدس همیشه با آرمان های پاک این دو شهید گمنام و 400شهید  دیگراین شهرستان بیعت میبندیم و با تمام وجود در کنار رهبر انقلاب،شهدا و امام شهدا از آرمانها و هدفهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

ارسال نظرات