خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای پاسداری از خونهای پاک شهدا باید از هر گونه اختلاف و تفرقه پرهیز نمودو بر محور ولایت فقیه وحدت و انسجام ملی را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۹۱۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
اختلاف افکنی و تفرقه خیانت به خونهای شهدا است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید علی حسینی اشکوری در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تاکید کرد:  تفرقه افکنی و اختلاف افروزی خیانت به خونهای شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، باید ارزشهای شهدا را در جامعه حفظ کرد و تقویت نمود.

وی ادامه داد: چهار دهه است، ملت ایران وفادارانه با محور ولایت با تمام مخالفت ها مقابله کرده و باید هوشیار بود و با پیروی از ولایت راه نفوذ دشمنان را بست و گرفتار بدعهدی دشمنان نشد.

وی اضافه کرد: سفارش ائمه اطهار (ع) است، که همه را به تقوای خداو پرهیز از محرمات الهی و سعی و کوشش برای کسب رضای حق تعالی دعوت می کنند،  این تلاش ماندگار خواهد شد.

آیت الله اشکوری افزود: امام حسن (ع) در وصیت شان بر صداقت در گفتار ، حفظ امانت، سجده های طولانی ،  برخورد خوب با همسایه، نماز خواندن درحیات مسلمانان با آنها و حضور در تشییع آنها برای حفظ وحدت،  این توصیه ها هم در دنیا هم در آخرت اثر وضعی دارد، باید با عمل به وظایفی که تکلیف شده و تقوای الهی الگوی شیعه واقعی را نشان داد و این الگو را به جهان معرفی کرد.  

وی ادامه داد: این باعث ایمان عملی است، دین ما جامع است علی رغم تبلیغات دروغینی که دشمنان اسلام دارند که دین کارآمد نیست، اما دین اسلام برای همه امروز فردی و اجتماعی دستور دارد که با عمل به آن می توان به سعادت در دنیا و آخرت دست یافت. حفظ انسجام و صلح با احترام به عقاید یکدیگر و جلوگیری از تفرقه موجب رشد جامعه است.

وی اضافه کرد: برای حفظ انسجام باید همانند شهدا بر محور ولایت حرکت کنیم رهبر معظم انقلاب سکان دار شایسته برای انقلاب اسلامی هستند و در سخت ترین شرایط کشتی انقلاب را هدایت کرده اند امروز هم پیش بینی های ایشان به ثمر نشسته و بدعهدی دشمنان  ثابت گردید، همه در جریان برجام قصد خیر د اشتند اما رهبر انقلاب از قبل نسبت به عهد شکنی غربی ها هشدارو تذکر دادند.

آیت الله اشکوری افزود: امروز هم با حفظ وحدت باید در مسیر ولایت قرار گرفت و با تمکین به فرمایشات رهبری مسیر پیشرفت را طی کنیم و به سفارشات شهدا عمل کنیم.
ارسال نظرات