خبرهای داغ:
کارشناس فرهنگی گفت: استکبار جهانی از موفقیت مردم ایران نگرانند که ایرانی ها از رهبرشان اطاعت می کنند و موفق هستند که باید جلوی ارسال سخنان رهبرشان به جهانیان را گرفت.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۳۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،یک کارشناس فرهنگی اظهار کرد: استکبار جهانی از موفقیت مردم ایران  نگرانند که  ایرانی ها از رهبرشان اطاعت می کنند و موفق هستند که باید جلوی ارسال سخنان رهبرشان به جهانیان را گرفت.

رضا بخشی ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات در سالن اجتماعات سپاه اردستان گفت: گام اول انقلاب از سال ۴۱ تا سال ۵۷ برداشته شد که با تلاش نیروهای انقلابی به پیروزی رسیدیم و دومین گام انقلاب در فروردین ۵۸ بود که باز هم به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه  گام های بعدی انقلاب تشکیل دولت و کشور اسلامی بود که باید تشکیل می شد تصریح کرد:  آیا باید دید این دو مقوله به مرحله تحقق رسیده یا هنوز احتیاج به کار در این زمینه وجود دارد.

بخشی افزود: زمانی دولت اسلامی انجام شده که همه به یکدیگر اطمینان داشته واحتیاج به نظارت وجود نداشته باشد.

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه مستکبر قسم خورده است مسلمانان را نابود خواهد کرد و آمریکا هم چون خوی استکباری دارد مذاکره با آن امکان‌پذیر نیست تصریح کرد:  اگر بخواهیم به مقصود خود برسیم باید تمام کارها را در رأس امور قرار دهیم همانطور که حضرت امام خمینی فرمود جنگ در رأس همه امور است و دیدید که پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران اگر از امامشان اطاعت نکرده بودند باید برای آزادی خرمشهر منتظر شورای بین الملل می ماندند تصریح کرد: دشمنان متوجه شده اند که کشور ایران بر محور ولایت  فعالیت دارد همانطور که  مقام معظم رهبری برای سلامتی و راهنمایی جوانان سخنانی بیان کردند وظیفه شما روحانیون و فرماندهان بسیج است تا در این زمینه فعالیت کنید.

این استاد فرهنگی گفت: زمانی شده که افراد در گوش خود پنبه می گذارند تا سخنان مقام معظم رهبری را نشنوند  مگر چه اتفاقی افتاده به غیر از این است که سخنان ایشان برگرفته از قرآن و احادیث و روایات است.

ایشان با بیان اینکه ما در اقتصاد مقاومتی هم باید انقلابی باشیم تصریح کرد: کسی که به مبانی دینی خود اعتقاد دارد یک انقلابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها