مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان:
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان گفت: چهارمین دوره سرگذشت پژوهی و شناسایی زن مجاهد مسلمان با عنوان «لشکر فرشتگان» توسط دانش‌آموزان دختر انجمن اسلامی در شهرستان‌های استان گیلان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۲۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

مهیار فتحی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از برگزاری چهارمین دوره طرح «لشکر فرشتگان» خبر داد و اظهار کرد: تقویت هویت انقلابی، پیوند قلبی و احساس مسئولیت نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، کشف سهم زنان در تحقق جهاد کبیر، الگوگیری دختران دانش‌آموز از زنان مجاهد مسلمان برخی از اهداف این طرح می‌باشد.

وی افزود: لشکر فرشتگان دوره‌های سرگذشت پژوهی و پاسداشت زنان مجاهد مسلمان است که از سال ۹۲ در امتداد طرح همکلاسی آسمانی به صورت تخصصی در حوزه دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم مطرح شد و توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همه ساله عملیاتی می‌شود.

فتحی‌پور گفت: در لشکر فرشتگان تمرکز بر روی دو اولویت اصلی است که می‌توان به جاری سازی موضوع شهید و شهادت به عنوان یک ظرفیت تربیتی در مدارس دخترانه و بررسی و واکاوی ابعاد مجاهدت‌های یک قانون در عرصه‌های مختلف جهاد اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با بیان اینکه لشکر فرشتگان در دو سطح مدرسه‌ای و شهری اجرا می‌شود، تصریح کرد: در سطح مدرسه‌ای دانش‌آموزان با تشکیل گروه‌های سرگذشت پژوهی و شناسایی زن مجاهد مسلمان به مصاحبه و گفتگو با او می‌پردازند. همچنین در سطح شهری نیز بر اساس سرگذشت پژوهش‌های انجام شده در سطح مدرسه‌ای، یادواره‌های شهری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاحیه طرح لشکر فرشتگان اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه امسال برگزار می‌شود و در آبان ماه سال تحصیلی آینده «یادواره ملی جشنواره لشکر فرشتگان» با گردهمایی منتخبین گروه‌های سرگذشت پژوهی و برگزاری یادواره‌ها، با برنامه‌هایی از قبیل ارائه نمونه فعالیت‌های برتر و دعوت و تقدیر از زنان مجاهد مسلمانی که در سرگذشت پژوهی مصاحبه شده‌اند، را خواهیم داشت.

 

ارسال نظرات