خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: دشمن هدفش این است که بین مسلمانان و اقشار مختلف مردم اختلاف ایجاد کنند تا به دسیسه ها و اهداف شوم خود برسند و با توسل به شیوه های نوین می خواهند نیات شوم خود را عملی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۱۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی در محفل انس با قرآن شهر گزیک اظهار داشت: وحدت یک امر قرآنی است و در روایات شیعه و سنی بر وحدت تاکید شده است.

 

وی تصریح کرد: دشمن هدفش این است که بین مسلمانان و اقشار مختلف مردم اختلاف ایجاد کنند تا به دسیسه ها و اهداف شوم خود برسند و با توسل به شیوه های نوین می خواهند نیات شوم خود را عملی کنند.

 

خدادادی ادامه داد: اگر وحدت در جامعه اسلامی باشد هیچگاه توطئه های دشمنان قابل اجرا نخواهد بود اما اگر این وحدت کمرنگ شود یا از بین برود اهداف شوم آنها که همان ترویج اختلاف و دوگانگی و فحشا است نتیجه خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه همه باید در راستای حفظ وحدت تلاش کنند، گفت: علما نقش بسزایی در حفظ وحدت دارند و باید در مساجد و محافل در این امرتاکید فراوان کنند.

 

فرمانده سپاه درمیان به تاکیدات رهبری در خصوص لزوم وحدت میان آحاد امت اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید گوش به فرمان رهبری باشیم و امروز لزوم وحدت بسیار زیاد است خصوصا در شهرستان درمیان که در مرز قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در میان کشورهای نا امن از امنیت کامل برخوردار است، گفت: کشوز های منطقه پول و نفت دارند اما امنیت ندارند لذا باید قدردان این نظام باشیم.

 

خدادادی  اضافه کرد: بخش عمده ای از امنیت به علما و حفظ وحدت بین جامعه اسلامی بر می گردد.

 

وی گفت: امروز متاسفانه در نقاط مختلف کشور افراد معدود خواستار نبود امنیت و به عنوان پیاده نظام دشمن تخم تفرقه و نفاق را ایجاد می کنند که باید این افراد خود را اصلاح کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها