مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت کمیجان تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت کمیجان گفت: هفته وحدت نماد برادری میان شیعه و سنی و به نوعی مبارزه با استکبار جهانی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۰۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت ولادت با سعادت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، نماز وحدت و دعای وحدت در مسجد امام رضا(ع) با حضور مسئولین در شهرستان کمیجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در این مراسم ضمنن عرض تبریک به مناسبت ولادت ختم المرسلین حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: طبق آیه شریفه "و اعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا" یکی از اصول سفارش شده در اسلام اصل وحدت است.

وی افزود: منظور از وحدت یعنی اینکه از آنچه باعث تضعیف اسلام و تقویت جبهه کفر می‌گردد همانند پرهیز از رفتارهای تشیع لندنی، پرهیز شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان با اشاره به لزوم وحدت در همه زمینه‌های مذهبی، سیاسی و اجتماعی گفت: در روایات متعدد سفارش شده برای حفظ وحدت، در احوالات گذشتگان و در دین به دلیل تکرار اتفاقات تاریخ دقت شود.

حجت‌الاسلام رجبی در ادامه به موضوع شبهات زمان پیامبر(ص) و زمان حاضر پرداخت و گفت: برای درس آموختن از تاریخ و بصیرت‌افزایی نیاز داریم زمان پیغمبر و صحابه ایشان را بررسی کنیم که شباهت‌های زیادی با عصر حاضر دارد.

وی افزود: تفاوت رفتار در مقابل پیامبر(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع)، تفاوت در قبول پیامبر(ص) و حضرت علی(ع)، تنزل اختلاف حضرت علی(ع) و مخالفان بر اختلاف دنیوی، مطلق نگری به تمام صحابه پیامبر(ص) در مقابل تقدس زدایی از جانشین پیامبر(ص)، سکوت خواص در برابر فتنه، عدم توجه به جریان‌های پشت پرده و شناخت آنها بخشی از شباهت‌های این دو برهه از تاریخ اسلام است و ما بایستی از تاریخ درس بگیریم. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: امروزه دشمنان می خواهند با برجسته کردن نکات کوچک و فرعی به اختلافات میان مسلمانان دامن بزنند و در میان آنها جنگ و درگیری ایجاد کنند اما شیعه و سنی در کنار یکدیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

حجت‌الاسلام رجبی در پایان خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که دشمنان اسلام و انقلاب، از عدم اتحاد میان جهان اسلام و فرق اسلامی به شدت هراس دارند از این‌رو به دنبال ایجاد تفرقه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات