خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان گفت: آیت الله مظاهری بنا بر خواسته رهبر معظم انقلاب از حوزه بزرگی مانند حوزه علمیه قم به اصفهان آمدند که این نشانه ولایت‌مداری ایشان است.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۸۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد ظهر امروز در کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری اظهار داشت: مردم در کنار علما حضور داشته باشند، زیرا در صورتی که چراغ راهی برای مردم در زندگی وجود نداشته باشد آن‌ها به گمراهی کشیده می‌شوند همانند زمانی که کشتی‌بان ستاره راه را گم می‌کند.

وی افزود: اگر علما نباشند حتی کسانی که راه هدایت را یافته‌اند نمی‌توانند به درستی به مقصد برسند، پس از وجود شخصیت‌های بزرگی همانند آیت الله خادمی در حوزه علمیه اصفهان پس از ایشان به حضور شخصیتی همانند آیت الله مظاهری در این حوزه علمیه به خوبی احساس می‌شد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: از تدابیر انقلاب و ذوق و سلیقه مردم اصفهان حضور آیت الله مظاهری به خوبی در حوزه علمیه اصفهان انجام شد، شخصیت آیت الله مظاهری شخصیتی جامع بوده که در جهات مختلف علمی فعالیت داشته‌اند، آیت الله مظاهری در مکتب علما بزرگی به فراگیری علم پرداخته و ایشان در اخلاق، عرفان، متون اسلامی و اصول فقه بسیار با علم هستند.

وی تصریح کرد: آیت الله مظاهری بنا بر خواسته رهبر معظم انقلاب از حوزه بزرگی مانند حوزه علمیه قم به اصفهان آمدند که این نشانه ولایت مداری ایشان است، آیت الله مظاهری از علمایی بوده که به صورت مکرر در سخنرانی‌های خود از رهبر معظم انقلاب صحبت می‌کند.

آیت الله طباطبائی نژاد بیان کرد: با توجه به شخصیت بزرگ آیت الله مظاهری بهتر بود کنگره‌ای در سطح بین المللی برای این عالم بزرگ اسلام برگزار شود ولی کنگره‌ای در همین سطح نیز رضایت‌مند است.

همه مسئولان علاقه‌مند به شنیدن نصایح و تذکرات آیت‌الله مظاهری هستند

استاندار اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: اشتیاق و علاقه‌مندی بسیار زیادی که مسئولان کشوری در دیدار با آیت الله مظاهری در سفرهایی که به اصفهان دارند بسیار زیاد است، برنامه‌های دیدار با آیت الله مظاهری در سفرهای مقامات کشوری در صورت عدم برگزاری به دلیل شلوغی اوقات این عالم بزرگ است.

رسول زرگرپور افزود: رئیس جمهور، رئیس مجلس و همه بزرگانی که به اصفهان سفر می‌کنند علاقه مند به شنیدن نصایح و تذکرات این عالم بزرگ هستند، ایشان بسیار بر مسائل بین المللی، کشوری و استانی واقف بوده که در دیدار با مسئولان کشوری همه بزرگان از آگاهی ایشان تعجب می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها