خبرهای داغ:
صبح امروز همایش عفاف و حجاب در کانون شهید مطهری اندیمشک با حضور جمعی از فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۷۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
به گزارش بسیج از اندیمشک ، صبح امروز به مناسبت هفته وحدت  همایش عفاف و حجاب با همکاری معاونت پرورشی و امور بانوان آموزش و پرورش اندیمشک و کانون بسیج فرهنگیان در کانون شهید مطهری برگزار شد .

در ابتدا این برنامه معاون پرورشی آموزش و پرورش اندیمشک ضمن تقدیر از فعالیت های مربیان و معاونین پرورشی در خصوص حجاب در مدارس عنوان کرد : دشمنان اسلام در تلاشند که به زنان جوامع اسلامی تلقین کنند که حجاب محدودیت است تا بتوانند ریشه و کانون خانواده را هدف قرار دهند .

مرادی افزود : شما می بینید در ایران اسلامی و بسیاری از کشور ها زنان در امور فرهنگی ، بهداشتی و اداری حضور فعالی دارند و نمیتوان حضور پر رنگ و تاثیرگذار زنان ومادران جامعه اسلامی را انکار کرد .

حجت الاسلام  قبیتی زاده به جایگاه حجاف در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت : نگرش به زن در دین مبین اسلام نگاهی محترمانه، تکریمانه و عالمانه بوده و جایگاه بسیار ممتاز و رفیعی دارد.

وی گفت: وی افزود:خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

وی تصریح کرد : با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان با هدف خارج کردن ارزش های اسلامی از بطن جامعه، گفت: بایستی هوشیار بوده و تمرکز بیشتری روی خانواده ها داشته باشیم زیرا سست شدن بنیان خانواده، برهم زدن آرامش خانواده ها و جوانان، گسترش فساد و بی بندوباری از جمله آثار زیانبار بدحجابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها