چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی صبح امروز در شهرداری شهرستان قدس برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۹۲۷۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

خبرگزاری بسیج:صبح امروز پنجشنبه،چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور فرماندار ،امام جمعه ،شهردار و ریس اداره ارشاد اسلامی شهرستان قدس، در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد.          
 

درابتدای این جلسه، به مصوبات جلسات قبل  از جمله :فرهگ نماز کتاب و کتاب خوانی و بخصوص المان شهرستان قدس اشاره شد. 

در حاشیه این جلسه سید مهدی محمدی:فرماندار شهرستان قدس، ضمن تبریک هفته وحدت ومیلاد رسول اکرم (ص) تصریح کرد: برای اجرای طرح نماد قدس حتما از برندهای طراحی استفاده شود که علاوه بر اینکه شاهد خلاقیت در نماد شهرستان قدس باشیم ،نشانگر فرهنگ این شهرستان نیز باشیم.

فرماندار شهرستان قدس،در ادامه به فرموده مقام معظم رهبری،مبنی بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وتأکیدکرد:در این پروژه  صرف هزینه نیز باید صرفه جویی شود و دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)را مبنی بر اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شود.

 وی در پایان سخنان خود تاکید کرد:با توجه به اهمیت بالای نماد قدس که نام شهرمان نیز از آن گرفته‌شده به‌زودی المان این نماد مهم دریکی از میدان‌های مهم شهر نصب خواهد شد، تا نشان‌دهنده حمایت ملت ایران از ملت فلسطین و محور مقاومت باشیم.

""لازم به ذکر است:(قبه الصخره) که همان نماد استقامت است را از معبر اصلی شهر به بهانه کاهش ترافیک  و رفاه حال شهروندان در این مسیر برداشتند-که وعده وعید های زیادی برای نصب دوباره این المان از طرف شهرداری و شورای شهر صورت گرفت،که متاسفانه هنوز هم شاهد نبودن این نماد در شهرستان قدس هستیم-امید است با آمدن فرماندار جدید،این نماد استقامت که شهر نیز با نام آن شناخته شده است،به زودی در یکی از میدان های اصلی شهر نصب شود .""

*درپایان نیز،بهتر است بگوئیم: مسئولان در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند به‌جای اینکه تنها به بیان برخی سخنان بپردازند در مقام عمل واردشده و اقدامات را تا حصول نتیجه،پیگیری کنند.*

ارسال نظرات