خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد
اولین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس با توجه به ویژگی موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و خلأ آن در حوزه تبلیغ با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و فرهنگسرای پایداری گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۴۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

،رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفتگو با بسیج اظهار کرد: اولین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس ویژه طلاب و روحانیون در اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ مجتبی زنده‌دل در این رابطه توضیح داد: فراخوان این دوره در حال انجام است ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا 29 آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرسلات به نشانی www.morsalat.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این دوره با توجه به ویژگی موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و خلأ آن در حوزه تبلیغ با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و فرهنگسرای پایداری گلستان شهدا اصفهان در سه قالب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در تشریح نحوه برگزاری این دوره اظهار کرد: حضوری، غیرحضوری به‌صورت مطالعاتی و اردویی که در انتهای دوره به‌صورت کارورزی برگزار و به خواست خدا خروجی این دوره طلابی هستند که با توجه به تخصصی که پیدا می‌کنند و تجربه تبلیغی که دارا هستند در اردوهای راهیان نور و مناطقی که خانواده‌ها برای دیدن مناطق عملیاتی دوران دفاع حضور پیدا می‌کنند، شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام زنده‌دل بابیان اینکه حضور طلاب در این مناطق ضمن روایتگری، در حوزه تبلیغ معارف دینی، اسلامی و مسائل احکام نیز ارائه خدمت خواهند کرد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این دوره هم طلاب برادر و هم طلاب خواهر حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: چون در اردوها راهیان نور همه گونه طیف و اقشار مردم حاضر خواهند شد درصورتی‌که مبلغ خواهر حضورداشته باشد می‌تواند به خانواده‌ها و خواهران گرامی خدمت‌رسانی بهتر و راحت‌تری را انجام دهند.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد: مبلغان خواهری که در این دوره به‌عنوان راوی حضور پیدا خواهد کرد به روایتگری از نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و تأثیرگذاری آنان خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام زنده‌دل 4 دی‌ماه را آغاز دوره آموزش اولین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس ویژه طلاب و روحانیون در اصفهان بیان کرد و افزود: اساتید دوره توسط فرهنگسرای پایداری اصفهان به‌صورت تخصصی برنامه‌ریزی‌شده است.

وی بابیان اینکه معمم بودن، بسیجی بودن و سابقه تبلیغی بالا به‌عنوان اولویت در این دوره عنوان‌شده است، گفت: خیلی سختگیری در ورود طلبه‌ها به این دوره انجام نداده‌ایم چراکه ممکن هست فردی که تازه‌وارد به حوزه تبلیغی شده است نیز از تسلط کافی در بیان برخوردار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها