خبرهای داغ:
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان خبر داد

کمک 2.5 میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان به مددجویان همدان

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان از کمک بیش از 2.5میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان همدان در نیمه نخست امسال به مددجویان تحت پوشش خود خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۴۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

مهدی فضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از کمک بیش از 2.5 میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان همدان در نیمه نخست امسال به مددجویان تحت پوشش خود خبر داد و اظهار داشت: تعداد خانواده های تحت پوشش انجمن به‌صورت دائمی، موقت و موردی 305 خانواراست .

وی افزود: معرفی مددجویان و خانواده های آنان به مراکز حمایتی، خدماتی، درمانی، مصاحبه، مشاوره، مددکاری، بازدید از منزل مددجویان و تشکیل پرونده در مجوع یک هزار و 200   مورد بوده است .

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان در ادامه از پرداخت كمك هاي نقدي به مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان خبر داد و خاطر نشان کرد : این کمک ها در قالب مستمري دائم، موقت و كمك های موردي، قبوض آب و برق و گاز، كمك هزينه هاي ایاب و ذهاب، تحصیلی و درماني برای مددجويان وخانواده های تحت پوشش آنان در مجموع به مبلغ 840 میلیون ریال صورت گرفته است .

وی با اشاره به تهیه و توزیع كمك هاي غير نقدي در بین مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان ادامه داد : این کمک‌ها شامل سبد مواد غذایی و پروتئینی، لوازم ضروری منزل، البسه و پوشاک، جهیزیه، لوازم التحریر، تاسیسات ساختمانی و ... به ارزش 450 میلیون ریال بوده است.

فضلی یادآور شد: برگزاري 4 نوبت مراسم ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان برای مددجویان و خانواده های تحت پوشش انجمن و همچنین تهیه و توزیع غذای گرم با سرویس کامل به تعداد یک هزار و600 پرس با هزینه ای بالغ بر 180 میلیون ریال انجام گرفته است .

وی همچنین از آزادسازی 9 نفر ازمحكومين مالي از حبس با پرداخت مبلغ آنان به شکات مربوطه و رسیدگی به 131 فقره از پرونده های مددجویان بازداشتگاه، کانون اصلاح و تربیت و زندان همدان در شورای حل اختلاف حوزه 158 انجمن خبرداد و افزود: همچنین معرفی43 نفر ازخانواده های مددجویان تحت پوشش انجمن برای شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون ریال درقالب تفاهم نامه با انجمن حمایت زندانیان مرکز به منظور توانمند سازی این خانواده‌ها صورت گرفته است .

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان خاطر نشان کرد: 6 دوره آموزشي با سرفصل های شیوه‌های تربیتی فرزندان، عفاف و حجاب، مهارت ایجاد نشاط در زندگی و هنر شاد زیستن، مسائل قضایی اعم از حقوقی، کیفری و خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، لزوم رعایت بهداشت فردی و جمعی برای خانواده هاي مددجويان تحت پوشش انجمن با استفاده از اساتيد حوزه و دانشگاه به تعداد 580 نفر برگزار شده است .

فضلی در پایان سخنان خود برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز پنجم خرداد، روز «نسیم مهر، روزملی حمایت از خانواده های زندانیان» و همچنین مراسم ویژه جشن نسیم مهر «جشن حمایت از خانواده های زندانیان» در ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور جمعی از مسئولین اجرائی و قضائی استان، خیرین مرتبط با انجمن و جمع کثیریازخانواده های مددجویان تحت پوشش را از دیگر برنامه‌های اجرا شده انجمن حمایت زندانیان همدان عنوان کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات