طرحهای بزرگ پتروشیمی لرستان، فاز دامی شرکت بایر افلاک، فورج سازان لرستان و کیمیا پژوهان گیتی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن طی سالهای اخیر در استان لرستان به بهره برداری رسیده اند .
کد خبر: ۸۷۹۲۶۲۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن: پتروشیمی لرستان مبلغ ٢٣٣ میلیون یورو، فاز دامی شرکت بایر افلاک ١٣ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٢٢١ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، فورج سازان لرستان ١٠ میلیون یورو سرمایه ثابت و ۵۴ میلیارد ریال سرمایه در گردش و کیمیا پژوهان گیتی مبلغ ٢۴ میلیارد ریال تسهیلات از این بانک دریافت کرده اند .
علاوه بر طرح های یاد شده فاز انسانی شرکت دارو سازی بایر افلاک با ٣٨ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٣٢٠ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، فولاد و ذوب آهن ازنا با ١٨۵ میلیون دلار تسهیلات ارزی و ٣٠٠ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، تدبیر زاگرس لرستان با حدود ٧١٩ هزار یورو تسهیلات ارزی و سه میلیارد ریال تسهیلات داخلی و سیمان سفید زاگرس با ١٧ میلیون دلار تسهیلات ارزی با تامین مالی این بانک در حال اجرا هستند .
بنا به گزارش یاد شده در سال جاری تعداد ۴ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن ، بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال در استان لرستان به بهره برداری رسیده و برای ٢١ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
میزان تسهیلات مصوب این بانک برای استان لرستان در قالب طرح رونق تولید به حدود ٣٨٠میلیارد ریال بالغ شده است که با توجه به تنها دو شعبه در استان از رتبه های ممتاز کشور محسوب می شود.
گفتنی است تسهیلات پرداخت شده توسط بانک صنعت و معدن در ٨ ماهه امسال به صنعتگران استان لرستان به مبلغ ۶٢٨ میلیارد ریال بالغ شده است.
ارسال نظرات