کردستان- حوزه شهید زهتاب سقز

برگزاری همایش کنترل و پیشگیری بیماری ایدز

همایش کنترل و پیشگیری بیماری ایدز به تدبیر حوزه شهید ذهتاب سرا و مرکز بهداشت روستای سرا در مدرسه راهنمایی روستای سرا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۸۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، همایش کنترل و پیشگیری بیماری ایدز امروز با تدبیر حوزه شهید ذهتاب سرا و مرکز بهداشت روستای سرا در مدرسه راهنمایی روستای سرا برگزار شد. در این همایش "علی هنرمند" مسئول فرهنگی حوزه شهید ذهتاب سراوجود برنامه ریزی لازم در زمینه اطلاع رسانی جامع در خصوص این بیماری را کار ویژه بهداشتی بسیار مهم تمامی ارگان ها دانست و گفت: " باید بتوانیم انسانی برای داشتن زندگی سالم در اجتماع پرورش دهیم و در این راستا اولین نکته افزایش اعتماد به نفس در سایه استقلال فردی است کما اینکه در صورت فقدان این حس نمی توان حق مطلب را ادا نمود".

وی همچنین بیان کرد: " مسئله دیگر این است که انتظار می رود هر انسانی بتواند رشد اخلاقی خود را تعالی بخشد و این مهم میسر نمیشود مگر اینکه در حوزه اموزش در مدارس و دانشگاه ها کار کنیم".

در ادامه "کریمی" از کارکنان مرکز بهداشت روستای سرا در خصوص مسائل و مشکلات و راهکار های بیماری ایدز به سخنرانی پرداخت و در پایان پرسش و پاسخ کارشناسان با دانش آموزان در رابطه با روش های پیشگیری ،کاهش و کنترل این بیماری انجام شد.

در پایان حوزه شهید ذهتاب سرا به ۱۲ طرح نقاشی برتر در خصوص ایدز هدایایی به دانش آموزان تقدیم کرد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات
آخرین اخبار