فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شوط و کارکنان اعزام شده به دوره تربیت تعالی عقیدتی در مرکز شهید امینی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۷۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدارحجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیّه امر به معروف و نهی از منکر را یک امر مهم خواند و به نقل از امیر مومنان حضرت علی(ع) که فرموده اند: «چنانچه همه اعمال دیگر را در یک کفه ترازو قرار دهند و امر به معروف و نهی از منکر را در کفه دیگر، کفه مربوط به امر به معروف و نهی از منکر سنگین‌تر خواهد بود»؛ گفت: بالاتر از آن اینکه، در این مقایسه و موازنه، ارزش و مقدار همه اعمال نیک در مقابل یکی از آنها که امر به معروف و نهی از منکر است، بطور خارق‌العاده‌ای سبک‌تر و پایین‌تر است؛ چراکه نسبت میان آن‌ها، مانند نسبت قطره‌ی آب است در مقابل دریا.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه تأکید کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، همه ما باید در راستای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در انجام امر به معروف و نهی از منکر، تذکر لسانی در اولویت قراردارد، افزود: با توجه به جنگ نرم پیش رو از سوی دشمنان نظام، لازم است که تمام آحاد جامعه عزم خود را برای مقابله با این امر جزم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنانش ضمن قدردانی از بانیان اجرای این دوره ها بیان کرد: امروزه یکی از مهمترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد که امید است با برگزاری این دروه ها قامی مؤثر در راستای انجام این رسالت مهم برداشته شود.

ارسال نظرات