خبرهای داغ:

برگزاری جشن هفته وحدت در سپاه اشنویه

جشن گرامیداشت هفته وحدت در حسینیه گردان 310 سپاه اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۷۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، ویژه برنامه ای در حسینیه گردان 310 شهدای سپاه شهرستان اشنویه با حضور پایوران، بسیجیان و سربازان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه ضمن تبریک این ایام خجسته به اهمیت و فضیلت این هفته مبارک پرداخت و گفت: این هفته فرصت بسیار مغتنمی است که بتوانیم در جهان اسلام اختلافات را کنار گذاشته و مشترکاتمان که مهمترینش وجود مبارک پیامبر بزرگ اسلام (ص) می باشد را تقویت نموده بطوری که هیچ سوء استفاده گری نتواند در این وحدت و مودت نفوذ کرده و تفرقه افکنی کند، بطوری که وجود نازنین ائمه معصومین همچون یک دژمستحکم و خانه امنی برای مسلمین است که با پرورش حب اهل بیت پیامبر(ص) در دلهایشان و مهرو محبت به دیگر مسلمانان به راحتی می توانند مانع از اختلاف افکنی مزدوران دشمن شوند.

وی در ادامه افزود: امروز دشمن در محافل و فضای مجازی و رسانه ای سعی در بزرگ جلوه دادن اختلافات کوچکی که بیان آنها اصلا به صلاح جامعه اسلامی نیست کرده و در برخی کشورهای منطقه توانسته افراد بی هویت و فریب خورده ای را برای کشتار مسلمانان اعم از شیعه و سنی نماید و بحول قوه الهی در کشور عزیزمان ایران با هوشیاری مردم و مسئولین دلسوز این توطئه دشمن به هیچ وجه ممکن عملی نشده و نخواهد شد.

این مراسم باشکوه با مدیحه ثرایی و شعر خوانی ادامه یافت و در پایان یک مسابقه فرهنگی از جمع حاضر برگزار و از پنج نفر از برندگان تجلیل بعمل آمد.

کارکنان اعزامی ناحیه شوط به دوره تربیت تعالی امر به معروف و نهی ازمنکر با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.

ارسال نظرات