خبرهای داغ:
در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت؛

چهره‌های برتر قرآنی آذربایجان‌غربی تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت آذربایجان‌غربی گفت: در این مراسم 95 نفر از چهره‌های برتر در بخش‌های مختلف قرآن و عترت مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۶۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین محمدباقر کریمی در نشست خبری ویژه هفته قرآن و عترت آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: خوشبختانه در طول این هفته شاهد برگزاری برنامه‌های خوبی از سوی نهادها و شخصیت‌های قرآنی بودیم.

وی افزود: در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت آذربایجان‌غربی از آثار برتر، برترین‌های جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی و نیز چهره‌های برتر قرآن و عترت استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه مختلف شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان حوزه قرآن و عترت بودیم که به همین دلیل تعداد تجلیل‌شوندگان بالا است.

وی، همچنین بیان داشت: تجلیل از مقام علمی و پژوهشی آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مفسر برجسته قرآن‌کریم از جمله بخش‌های مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت خواهد بود که با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام می‌شود.

کریمی، با اشاره به ظرفیت‌های بالای قرآنی در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: چهره‌های شاخص مسابقات بین‌المللی نظیر آقایان وکیلی و ولیزاده می‌تواند بیانگر تلاش بی‌وقفه جوانان استان برای نیل به اهداف والای قرآنی باشد.

وی، در پایان گفت: مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت آذربایجان‌غربی روز پنجشنبه از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود بنابراین از تمام مردم قرآن‌دوست ارومیه برای حضور در مراسم دعوت می‌کنیم.

ارسال نظرات