فرمانده انتظامی شهرستان خاتم مطرح کرد:

افزایش 25 درصدی تماس های مردمی با تلفن 197

سرهنگ صالحی با بیان اینکه ارتقای رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد پلیس، اولویت اصلی پلیس خاتم در انجام ماموریت های محوله است، از افزایش 25 درصدی تماس های مردمی با تلفن 197 این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۷۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با اعلام این خبر اظهار داشت: تلاش در جهت رفع معایب و نتیجه‌گیری از اقدامات و ماموریت‌ها در مجموعه پلیس خاتم بسیار حائز اهمیت است، بدین ترتیب ، تمامی ارزیابی‌ها باید با محور بهره‌دهی خدمات پلیس به شهروندان و رضایتمندی آنان از عملکرد پلیس، برنامه‌ریزی شود.

سرهنگ علیرضا صالحی هدف نهایی از ایجاد سامانه مرکز فوریت های پلیسی 197 را ارتقای سازمانی برای برداشتن گام‌های مثبت به جلو دانست و خاطرنشان کرد: تلاش پلیس بر این است که تمامی خدمات با بازدهی مطلوب در راستای خدمت‌رسانی شایسته برای رسیدن به نظم و امنیت بهتر انجام گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه سامانه 197 پل ارتباطی محکم مردم با پلیس است و اطلاع رسانی های عمومی از شرح وظایف و عملکرد یگانهای پلیس پایتخت موجب افزایش ضریب امنیت در جامعه می شود، تصریح کرد: همچنین این سامانه نقش مهمی در برآورد عملکرد کارکنان دارد و تقویت آن موجب ارتقای بیشتر تعامل پلیس با جامعه و رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

سرهنگ صالحی افزود: با بهره برداری بهینه و موثر از تماس های مردمی با 197 می توان در جهت پیشبرد اهداف سازمانی که همان ایجاد نظم و امنیت در جامعه است گام مهم و موثری برداشت.

صالحی از افزایش ارتباط مستقیم مردم با پلیس در9ماهه امسال خبر داد و گفت: تماس های مردمی با تلفن 197 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز 25درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: دفتر نظارت همگانی 197 در واقع محلی جهت انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر مردم از عملکرد پلیس بوده و زمینه حضور مردم در ماموریت های نیروی انتظامی را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم یادآور شد: همکاران ما در این سامانه ، حداکثر توان خود را جهت جلب اعتماد عمومی بکار گرفته و به محض تماس مردم با تلفن 197 در کمترین زمان ممکن مطالبه آنان را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه یگان هایی همچون کلانتری و پاسگاهها، پلیس راهور، آگاهی و وظیفه عمومی به ترتیب، بیشترین سهم تقدیر مردمی را به خود اختصاص داده اند، افزود: ارتقای تعاملات در راستای معرفی 197 و نیل به رضایتمندی بیشتر مردم در ارائه خدمات از اهداف مهم این مجموعه است که در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

سرهنگ صالحی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه درخواست، تقدیر ، پیشنهاد و انتقاد که در موضوعات پلیسی دارند را از طریق سامانه 197یا با تلفن 0352185060 با ما در میان بگذارند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

ارسال نظرات