شهردار هرات از اجرای طرح‌ساماندهی تخلیه نخاله‌های شهری و پاکسازی معابر در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۷۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شهردار هرات از طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای پاکسازی نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز حفظ بهداشت شهری عملیات پاکسازی نخاله به صورت گسترده در سطح شهر هرات توسط شهرداری در حال اجراست.

علی صادق زاده با بیان این که رسیدگی به وضعیت نظافتی سطح شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، اظهار داشت: متأسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در برخی زمین های رها شده و برخی معابر در سطح شهر می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب بر هم زدن چهره این اماکن می شود.

صادق زاده با اشاره به ایجاد محل مناسب تخلیه نخاله های ساختمانی واقع در کیلومتردو بعد از جاده خاکی پمپ بنزین دهقان، از شهروندان خواست در صورت تولید نخاله های ساختمانی آن را با استفاده از خودروهای مجاز به مرکز جمع آوری نخاله خارج از شهر انتقال دهند.

شهردار هرات ضمن تشکر از شهروندان قانون مدارخاطر نشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره تلفن 2500 در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاع رسانی کنند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری نسبت به جمع آوری این نخاله‌ها اقدام نمایند.

علی صادق زاده در پایان از برخورد قانونی با متخلفان تخلیه نخاله‌های ساختمانی خبر داد و اظهار داشت: در صورت مشاهده و ارائه گزارش مردمی با همکاری ضابط خاص دادگستری در داخل شهرداری، متخلفین به دادگستری معرفی و برخورد قانونی با آن صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات