خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در نبرد سوریه، گفت: این موفقیت موجب خوشحالی است چراکه اراده قدرت های بزرگ همچون امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شکست خورده است.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۶۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، حجت السلام حسن کاملی فر با بیان اینکه این پیروزی، تدبیر های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل قدرت های بزرگ است، خاطرنشان کرد: علیرغم برنامه های خصمانه و توطئه آمیز که علیه ایران طراحی و اجرا می شود تا با تضعیف کشورمان، مانع ترقی و گسترش جمهوری اسلامی شوند ولی روز به روز قدرت نفوذ و تاثیر گذاری این نظام افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: ترفند دشمن با نام جنگ های شیعه و سنی در سوریه با شکست مواجه شده و تعداد زیادی از جوانان اهل سنت و شیعی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت با گروه های تکفیری و تروریستی مبارزه می کنند.

حجت السلام کاملی فر ادامه داد: در کنار انصار الله یمن، قبایل سنی قرار دارند که علیه عربستان می جنگند و توطئه دشمن با هدف قرار دادن اهل سنت در مقابل ایران، با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: امروزه قدرت نفوذ و تاثیرگذاری و الگودهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شکل قابل توجهی گسترش یافته و به برکت این نظام در هر جای دنیا انسان آزاده ای که پیرو مکتب اهل بیت است، احساس هویت و عزت می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به 27 آذر(سالروز شهادت شهید مفتح)، اظهار کرد: شهید مفتح؛ شخصیتی حوزوی و دانشگاهی بود که به عنوان انسان انقلابی دلسوز، گام های مهمی در جهت وحدت حوزه و دانشگاه برداشت و این امر موجب شد تا دشمنان قسم خورده انقلاب، وجود این شخصیت را تحمل نکرده و وی را به شهادت برسانند.

وی با تاکید به اینکه، وحدت حوزه و دانشگاه مورد تاکید امام راحل بوده، بیان داشت: با وحدت حوزه و دانشگاه می توانیم با ایستادگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن، در زمینه تولید علم و جنبش نرم افزاری و تمدن نوین اسلامی به موفقیت برسیم.

حجت السلام حسن کاملی فر خاطرنشان کرد: عدالت، معنویت و اخلاق و تامین سعادت دنیا وآخرت جامعه با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می شود، بنابراین باید در عمل به مطالبه اخیر رهبر فرزانه انقلاب، درصدد حفظ و توسعه روحیه انقلابی گری در حوزه و دانشگاه باشیم که حوزه و دانشگاه به گفته رهبری دو بال پرواز ترقی و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی با توجه به اینکه تعداد زیادی از اساتید در حوزه و دانشگاه به صورت مشترک تدریس می کنند، افزود: حوزه و دانشگاه باید همدیگر را باور داشته و به این نتیجه برسند که مکمل همدیگر شوند چراکه با تقویت این دیدگاه، وحدت عملی حاصل می شود.

آیین بزرگداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، یکشنبه 28 آذر ماه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه موقت تهران آیت الله صدیقی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها