مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم وحدت، هم دلی و هم اندیشی انقلابیون را بهترین راهکار برون رفت از مشکلات و فتنه ها دانست .
کد خبر: ۸۷۹۲۴۶۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجه الاسلام والمسلمین "صادق خوشنام" در جمع بسیجیان خاتم با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) منادی کرامت و سعادت بشریت و امام جعفر صادق (ع) منادی معرفت و دانش گفت: درس مهمی که ما باید از پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بگیریم درس وحدت، همدلی و هم اندیشی در میان مسلمانان و انقلابیون است .

ور در ادامه افزود: آن زمانی اسلام و مسلمانان قدرتی برتر و الگوی جهانیان می شوند که وحدت و همدلی و هم اندیشی را در میان خودشان توسعه و گسترش دهند .

خوشنام خاطر نشان کرد: مسلمانان تا زمانی که پیرو و گوش به فرمان نائب امام زمان (عج) یعنی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند پیروز و به سعادت دنیا و آخرت می رسند . ما اگر بخواهیم راه برون رفتی از مشکلات، فتنه ها و توطئه های دشمنان غیر انقلابیون پیدا کنیم بهترین راهکار وحدت ، همدلی و هم اندیشی انقلابیون با یکدیگر می باشد .

این مقام مسئول گفت: انقلابیون باید در عرصه جنگ نرم به وسیله جهاد نرم افزاری و جهاد تبلیغی وحدت و همدلی و هم اندیشی داشته باشند و جلسات هم اندیشی انقلابیون در موضوعات محتلف به همراه هم دلی ما را به قله های پیشرفت می رساند .

ارسال نظرات