خبرهای داغ:
دکتر زاکانی در نشست انقلابی گری در دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: عنصر انقلابی برنامه ریزی و دقیق و اهل مجاهدت ،ایثار و فداکاری و قیام خالصانه است.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۴۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی زاکانی در نشست با دانشجویان دانشگاه های شاهرود که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد در سخنانی با اشاره به موضوع انقلابی گری و تاکید بر بحث نظری در این مورد با بیان تعریفی اجمالی از انقلابی گری اظهار کرد: انقلابی گری جنسش حرکت و اقدام اما این اقدام برای جامعه ضروری و حیاتی است و این اقدام از منطق قوی و پایه استواری برخوردار است که در دایره فهم بالا و معرفت عمیق و بصیرت گسترده خود عمل انقلابی را ممتاز می کند.

وی افزود: عنصر انقلابی برنامه ریزی و دقیق و اهل مجاهدت ،ایثار و فداکاری و قیام خالصانه است.

زاکانی با بیان اینکه این ویژگی ها در کنار هم باید در سیر اجمالی تاریخی از گذشته تا امروز بررسی شود خاطر نشان کرد: عمل انقلابی و غیر انقلابی و فرد انقلابی و غیر انقلابی اینگونه شناخته و تفکیک می شود.

وی تصریح کرد: غیرانقلابی ها با انقلابی رقابت می کنند اما دشمن از آنها حمایت می کند و تلاش دارد از طریق غیر انقلابی ها با انقلابی ها مواجهه کند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عنصر انقلابی بصیرت و منطق درست دارد و با یک برنامه ریزی و اقدام به هنگام در مسیر انجام عمل مناسب که هم استمرار و هم مقاومت و هم پایداری دارد حرکت می کند تا خدا برکات خود را جاری کند.

وی با اشاره به اصل انقلاب و پیروزی آن اضافه کرد: اصل انقلاب و عمل انقلابی عملی بود که منجر به بسته شدن پرونده استبداد در کشور شد و کسانی که کمک کردند در تحقق پیروزی و دنبال کردن ملت از یوق استبداد و آزادی را به دست آورد عمل انقلابی بود و اما انقلاب وجهه های دیگری داشت.

زاکانی ادامه داد: مقابله با استکبار و زیاده خواهی های سلطه گران از وجهه های دیگر انقلاب بود لذا جوهر انقلاب همراه با استقلال طلبی است و آزادی در کنار استقلال و فراتر از این ملت عمل انقلابی را معطوف به ارائه الگو ممتاز و بی بدیل به مناسبت چنگ زدن به اسلام و تحقق یک جامعه اسلامی و الگو قراردادن به پیشگاه دیگران معرفی کردند.

رئیس کمیسیون برجام مجلس نهم تصریح کرد: جمهوری اسلامی برای ملت ایران برای ایجاد استقلال و آبادی و آزادی و مستقل و سرآمدن بودن و ترویج عطر معنویت و پیشرفت مادی و در چشم دیده شدن و هم تکثیر شدن در سراسر جهان و تمدن اسلامی رقم زدن انجام دادند و تمام این فعالیت ها در راستای عمل انقلابی بود.

وی با بیان اینکه در بدو پیروزی انقلاب ما با اهداف جهانی در تقابل بودیم و در این شرایط تهدیداتی داشتیم و خودمان در مقابل این تهدیدات مصون سازی نمودیم و این عمل انقلابی بود.

زاکانی عنوان کرد: ما در جنگ تهدید شدیم و آمریکا و دشمنان منطقه ای ما را تهدید می کردند و همان ابتدا اسرائیل با ترکیه پیمان بست و تا مرزهای ما هواپیماهای اسرائیلی تردد می کرد و شرایط را بردن به سمتی که در منطقه خود را به ما نزدیک کنند.

وی اظهار کرد: شعار انقلاب اسلامی شفاف و برگرفته از اعتقادات ملت بود و دشمنان خاص خود را داشت و عمل انقلابی در مقابل زیاده خواهی دشمنان که خواب آسوده را از آنان بگیریم و با تشکیل حزب الله خط مقدم را در داخل سرزمین های اشغالی بردیم.

زاکانی با بیان اینکه تشکیل حزب الله جنبش حماس از یک عمل انقلابی برخوردار بود افزود: تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری برای شکل گیری و تداوم این جنبش ها و قوام پیدا کردن آنها عمل انقلابی است که دشمنی که ما را تهدید می کند باید در جای خودش زمین گیر شود و زمینه پاک کردن رژیم جعلی اسرائیل با برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه مذاهب و ادیان این سرزمین محقق شود و کسانی که غارت و چپاول کردند دستشان کوتاه شود.

وی ادامه داد: تا این غده سرطانی از منطقه ریشه کن نشود باید با آن مقابله شود و اگر آنها به ما دیگر حمله نمی کنند این است که حزب الله و حماس حضور دارند و شارون ملعون چند سال پیش گفته که ما اگر به ایران حمله نمی کنیم برای این است که 70 هزار موشک حزب الله به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است و تدبیر و عمل انقلابی این بود که امروز در مرزهای خودشان زمین گیر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها