خبرهای داغ:
در حکمی داریوش علی‌پور به عنوان فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک منصوب و از زحمات سیدمحمد موسوی، فرمانده سابق قدردانی شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۸۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
به گزارش بسیج از اندیمشک بنقل از اندیمشک جوان ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در مراسم معارفه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک از زحمات مسئول سابق این واحد تقدیر و گفت: در زمان تصدی سیدمحمد موسوی فعالیت‌های چشم‌گیری صورت گرفته و در مسیر معرفت افزایی و تعمیق باورهای دینی گام موثری برداشته شده است و ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا روحیه بسیجی بودن را همه امور حفظ کنیم.
سرگرد احسان کریم‌پور با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره اهداف بسیج افزود: خوشبختانه علی‌پور از نیروهای ولایی و ارزشی شهرستان هستند و از سوابق وی می توان از فرماندهی بسیج محلات شهرستان، مسئول راهیان نور در شمال خوزستان و حضور چشم‌گیری در برپایی مراسم فرهنگی نام برد که با این پتانسل بالا و با وجود مجموعه فعال واحد اندیمشک در پیشبرد و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق خواهند شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک نیز دوران دانشجویی و بودن در محیط دانشگاه از بهترین لحضات عمر انسان دانست و اظهار کرد: دانشگاهیان به‌عنوان قشر فرهیخته جامعه هستند و رفتار آنان الگو و مایه تعمیم فرهنگ و ارزش‌های اسلامی بوده و امروز با وجود پربرکت مقام معظم رهبری شاهد آن هستیم که بسیج در همه عرصه‌ها حضور پررنگ دارد و با وجود این مجموعه انقلابی عظیم، انقلاب ما خارج از مرزهای جغرافیایی صادر شده است.
دکتر امین‌رضا جمشیدی یاد و خاطره شهید احمد حاجیوند الیاسی فرمانده بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی را گرامی داشت و گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات شبانه روزی سید محمد موسوی فرمانده بسیج دانشجویی واحد اندیمشک در خدمت‌رسانی به این مجموعه دانشگاهی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی قدردانی کنیم و از خدمات شما سرباز ولایت در همه سطوح کشور بهره‌مند شویم.
وی در ادامه افزود:  برای داریوش علی پور فرمانده جدید آرزوی توفیق دارم و امیدوارم با توکل به خداوند منان و نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) در راه خدمت‌رسانی به میهن عزیز اسلامی همچون گذشته قدم های محکم و استوار خود را ادامه داده و بتوانیم با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هرچه بیشتر، شما را در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری کنیم.
پیش از این نیز در حکمی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اندیمشک مسعود صداقت جو به عنوان فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک منصوب و از زحمات سه ساله بهروز قاسمیان، فرمانده سابق بسیج کارکنان واحد اندیمشک قدردانی به عمل آمده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها