مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند در مقابل زیاده‌خواهی آنان سر تسلیم فرو نخواهیم آورد، گفت: ایران تا آمریکا را مجبور به تسلیم نکند از پای نخواهد نشست.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۶۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محمد ابراهیم کریمی در نخستین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی که با حضور سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای اراک برگزار شد از برگزاری 14 یادواره شهید کارگری در 14 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: شرکت در کنگره و یادواره‌های شهدا توفیقی است که از جانب خداوند نصیب انسان‌های می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و ما وظیفه داریم با ادامه دادن راه این عزیزان والا‌مقام دین خود را به شهدا ادا کنیم.

دبیر کنگره 14 هزار شهید کارگر کشور تصریح کرد: جنگ در شرایطی به ایران تحمیل شد که انقلاب تازه به پیروزی رسیده و هنوز پایه‌های ارتش و سپاه مستحکم نشده بود، اما بسیج در همان دوران شکل گرفت و شعار ما می‌توانیم را اثبات کرد.

کریمی افزود: به حکم الهی شهدا زنده هستند و ما باید با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان در مسیر آنان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در آستانه آزاد‌سازی حلب هستیم، خاطر‌نشان کرد: حلب در آستانه آزاد‌سازی است که این از افتخارات جهان اسلام است.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور بیان کرد: دشمنان باید بدانند در مقابل زیاده‌خواهی آنها سر تسلیم فرو نخواهیم آورد و ایران اسلامی تا آمریکا را مجبور به تسلیم نکند از پای نخواهد نشست.

کریمی ادامه داد: کنگره شهدا با مسؤولیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دبیری فرماندهان سپاه استان‌ها برگزار می‌شود.

دبیر کنگره 14 هزار شهید کارگر کشور تصریح کرد: در این راستا برگزاری 14 کنگره در دستور کار است که امروز اولین کنگره به همت استان مرکزی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور چاپ 35 جلد کتاب، پخش 40 مستند از شهدای کارگری و چاپ دایره‌المعارف از 14 هزار شهید کارگر به تفکیک استانی را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام کنگره شهدای کارگر عنوان کرد
ارسال نظرات