امام جمعه موقت سنندج گفت: دین و وحدت اسلامی امانتی از سوی پیامبر گرامی اسلام (ص) بر عهده مسلمانان است و باید همه به شیوه ای ارزشمند و پسندیده آن را حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۵۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج پیش از ظهر امروز در همایش "محمد نگین خاتم عشق" که توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان در مجتمع نور سنندج برگزار شد اظهار کرد: ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) حیات دوباره به بشریت داد که ظلم، قتل و غارت را برچیند و ارزش و احترام را به زن و دختران داد تا حقشان ضایع نشود. 

 

وی گفت: پیامبر (ص)عالم را روشنایی بخشید و زمان نبوت ایشان اخوت، برادری، وحدت، عطوفت و مهربانی ایجاد شد و دشمنی را برچید.

 

وی بیان داشت: دین مبین اسلام آخرین و کامل ترین دین خداوند است که به منظور هدایت و رستگاری بشر بر قلب و روح حضرت محمد مصطفی (ص) اشرف مخلوقات عالم نازل شد.
 
امام جمعه موقت سنندج گفت: پیامبر(ص)  همانند گنج مخفی بود که خداوند با وجودش به بشریت انسانها را از گمراهی و نابودی نجات داد.

 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با وحدت مسلمانان و برداران شیعه و سنی وایثار مردمانش و اطلاعت از امام به پیروزی رسید.
 
 
ماموستا حسینی افزود: دشمنان در راستای نابودی اسلام و تضعیف مسلمانان از ابزارهای مختلف بهره می گیرند در همین راستا مسلمانان برای حفظ دین اسلام باید وحدت و یگانگی خود را حفظ کنند.
 
به گفته وی دین و وحدت اسلامی امانتی است که از سوی پیامبر اکرم (ص) بر عهده مسلمانان قرار داده شده است و باید همه به شیوه ای ارزشمند و پسندیده آن را حفظ کنیم. 
 
حجت الاسلام ناصر الدین نوری زاده معاون امور مجلس استانهای سازمان تبلیغات اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) مانند روحی است که بر کالبد جامعه رویید و با سیره و عمل و رفتار خود الگو و قدمی  برای تمام جهانیان  برداشت.
 
 
وی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را یکی از راه های نفوذ دشمن دانست  و گفت: هفته وحدت فرصتی مناسب برای ایجاد وحدت و همدلی در میان مسلمانان و ناکام گذاشتن دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه است.
ارسال نظرات