خبرهای داغ:
به همت بسیج پایگاه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد؛
به همت بسیج مدرسه علمیه ولی عصر(عج) نشست بصیرتی سیاسی با تحلیل اوضاع موجود کشور در مدرسه و پایگاه حضرت ولی عصر(عج) با حضور حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۱۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
نشست بصیرتی سیاسی در مدرسه ولی عصر(عج)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در ابتدای این جلسه به موضوع نفوذ در بین نخبگان و خطرات آن پرداخت و خاطر نشان کرد: پدیده ی نفوذ یک پدیده ی نو ظهور نیست، بلکه در اوایل انقلاب نیز دشمن قصد داشت از طریق قائم مقام رهبری به اصلی ترین رکن این نظام یعنی ولایت فقیه نفوذ کند که با تدبیر امام(ره) ناکام ماند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در ادامه پدیده نفوذ گفت: متاسفانه این مسئله به سایر مجموعه ها و مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر روی آورده که متاسفانه در پاره ای از موارد موفق بوده است و باید در مقابل این نفوذ ایستادگی کرد.

وی ضرورت حضور در صحنه طلاب انقلابی را مورد تاکید قرار داد و افزود: طلبه ی انقلابی و بصیر لازم و ملزوم این انقلاب و حکومت اسلامی است.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)گفت: حضرت امام(ره) ولایت فقیه را نصب شرعی از ناحیه معصوم و مقبولیت آنرا از ناحیه مردم می دانستند بر خلاف آنهایی که مقبولیت و مشروعیت ولی فقیه را از جانب مردم می دانند.

حجت الاسلام طیبی فر در پایان گفت: اختلاف انقلاب با نفاق داخلی و مغرضان ضد انقلابی، مبنایی است زیرا نمی توان گفت ما با کسانی که اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه را قبول ندارند و هدفی جزء براندازی نظام اسلامی ندارند اختلاف سلیقه ای داریم.

در پایان جلسه فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) به سؤالات مختلف سیاسی بصیرتی حاضرین و فعالان بسیجی پاسخ داد.
ارسال نظرات