رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در یادواره شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران و شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی نخستین پیام و دروس شهدا را به نسل جدید انقلابی یودن و انقلابی ماندن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۱۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود گودرزی، افزود: جوانان و نسل جدید باید دارای رفتار، گفتار و کردار انقلابی باشند و برای پیشبرد اهداف والای انقلاب و شهدا گام های مضاعف بردارند.

وی، نسل جدید را نسل پویا و فعال کشور برشمرد و افزود: از ویژگی های انقلابی بودن و انقلابی ماندن می توان به پنج ویژگی شاخص انقلابی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد که از جمله: پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب، هدف گیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن ها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آنها و بالاخره تقوای دینی و سیاسی را از مهمترین شاخصه های انقلابی نام برد.

گودرزی تقوا و عمل و پاسداری از آرمان هاى نظام و انقلاب را نیز از اهداف والای شهدا عنوان و بیان کرد: بصیرت و دشمن شناسی یکی از درس های شهدا بوده که باید امروز دانشجویان و نسل جدید با بصیرت و آگاهی بتوانند همه رویدادها و اخبار پیرامون کشور را رصد و آن را تجزیه و تحلیل کنند.

وی گفت: باید در محافل دانشگاهی و اموزشی فضایی مناسب برای تجزیه و تحلیل جوانان در قالب نشست ها و گفتمان آزاد اندیشی فراهم کنیم تا جوانان به دور از هرگونه جناح بندی و حزبی به تجزیه و تحلیل رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور بپردازند.

گودرزی در ادامه تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای پیشرفت و توسعه کشور تلاش در جهت زمینه سازی برای عمل اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در کشور ظرفیت ها و فاکتورهای اقتصادی بالقوه فراوانی از جمله، نیروی انسانی، بازار مصرف، بازار کار، نقدینگی و پول و غیره وجود دارد که باید این ظرفیت ها را بالفعل تبدیل کنیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: باید خودمان بتوانیم با وحدت و همدلی و تکیه برتوان داخلی مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور را رفع کنیم زیرا تعامل و حذف تحریم ها از سوی آمریکا و غرب امکان پذیر نبوده و نخواهد بود و بدانید که آمریکا و غرب به هیچ عنوان به نفع و حل مشکلات ما قدم برنخواهد داشت.

وی، در پایان از مسئولین عالی کشور خواست در همه موارد و مشکلات کشور با مردم با صراحت و صداقت حرف بزنند چراکه مردم ایران، مردمی آگاه بوده و همیشه در همه صحنه ها با حضور به موقع و با مواضع ضداستعماری و ضد آمریکایی، پشتیبان نظام و رهبری بوده و خواهند بود.

ارسال نظرات