رئیس دانشگاه آزاد مازندران گفت: دانشجویان بسیجی در عرصه سازندگی نقش مهمی دارند و این نخبگان جهادی در اردوهای جهادی خود در زمینه محرومیت‌زدایی گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۹۲۳۰۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس دانشگاه آزاد مازندران با بیان اهمیت مطالعه وصیت نامه امام راحل گفت: در دانشگاه آزاد وصیت نامه امام به صورت رایگان به صورت واحد درسی تدریس می‌شود و باید همه ما راه امام و شهدا را ادامه دهیم تا به سعادت واقعی دست یابیم.
کیومرث نیازآذری در همایش شکوه هجرت و آئین تجلیل از جهادگران دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ساری اظهار داشت: از 37 سال قبل، بسیج عامل اصلی در موفقیت نظام جمهوری اسلامی در تمامی جبهه‌ها بوده که بارزترین بسیجی در زمان انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بودند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به معنای واقعی در تمام زمینه‌ها استقلال داشتند و از خداوند متعال اطاعت محض داشتند.

نیازآذری تصریح کرد: در حال حاضر مقام معظم رهبری با قدرت تمام بر همه مسائل اشراف داشته و بدون وابستگی به هیچ حزب و جریانی و تنها اطاعت محض از دستورات الهی فعالیت دارند.

وی افزود: بصیرت رهبری آن گونه بود که زمان انتخابات ایشان فرمودند " هر کس نظام جمهوی اسلامی را قبول ندارد اما ایران اسلامی را قبول دارند پای صندوق حاضر شوند " که باید بصیرت را افزایش دهیم و پیرو واقعی ولایت فقیه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد مازندران گفت: دانشجویان بسیجی در عرصه سازندگی نقش مهمی دارند و این نخبگان جهادی در اردوهای جهادی خود در زمینه محرومیت‌زدایی گام بردارند.

نیازآذری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام، بیان داشت: زمانی که چتر جمهوری اسلامی در جهان فراگیر می‌شد استکبارگران که منافع خود را در خطر دیدند اسلامی استکباری مانند داعش را خلق کردند که باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد.

وی تصریح کرد: در زمینه بسیج سازندگی دانشگاه آزاد در صدر قرار دارد و در حوزه تفکر بسیجی نیز دانشگاه آزاد در کشور موفق بوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها