پلمپ یک واحد آلاینده دیگر در شهرستان قدس

یک واحد بزرگ دیگر آلاینده رنگرزی، امروز توسط اداره محیط زیست شهرستان قدس پلمپ شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۹۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

خبرگزاری بسیج:امروز یک واحد بزرگ دیگر آلاینده رنگرزی وتکمیل پارچه توسط مأموران و کارشناسان  اداره محیط زیست شهرستان قدس و با همراهی نیروی انتظامی پلمب گردید .

 حسین بیگلری: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس،در این باره اظهار داشت:طی چند ماه گذشته بارها به واحد بدلیل عدم اتخاذ تمهیدات زیست محیطی اخطاریه ابلاغ گردیده بود که واحد موصوف نیز سه بار از ورود کارشناسان این اداره جهت پایش و بررسی عملکرد خط تولید و میزان آلایندگی ممانعت بعمل آورده بود .


وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با دادستانی محترم دستور پلمب واحد مربوطه اخذ گردید که با وجود همراهی نیروی انتظامی و همراه داشتن حکم پلمب ، اجازه ورود توسط پرسنل واحد داده نشد،که در ادامه، با پیگیری کارشناس حقوقی این اداره دستور شکستن قفل و ورود به محل با همراهی نیروی انتظامی توسط دادستانی محترم صادر گردید که حکم مربوطه در همان روز و به سرعت اجرا گردید .


حسین بیگلری در پایان متذکر شد:برخورد قضائی با واحدهای متخلف جزو اولویت های کاری این اداره است و با هر واحد صنعتی ، تولیدی یا خدماتی که ظوابط و تمهیدات زیست محیطی را رعایت ننماید، و موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم نماید بشدت با آن برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار