خبرهای داغ:
یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز در همایش هادیان و نخبگان سیاسی میانه، جریان نفوذ را از خطرناکترین تهدیدات نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: این جریان طی دو دهه اخیر نمود بیشتری یافته و دشمن اکنون در پی نفوذ اقتصادی و لیبرالیزه کردن اقتصاد ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۹۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله متفکر آزاد با بیان اینکه از منظر دشمن، توسعه چاره ای جز پذیرش اومانیسم و متریالیزم ندارد، اصالت انسانی را از منظر دشمن، بی تکلیفی، بی خدایی و حرکت بر مدار قوانین بشر ساخته دانست.

وی خاطرنشان کرد: از منظر ما تنها راه پیشرفت، پذیرش خدا و استقامت در این راه است و دشمن از طریق نفوذی ها می خواهد این استقامت را در ما بشکنند.

این هادی سیاسی سپاه عاشورا با اشاره به اینکه دشمن با مبانی انقلاب اسلامی مشکل دارد، افزود: نفوذی های نظام می خواهند به مردم تلقین کنند که دشمنی در کار نیست و همه توطئه های دشمن فقط زاییده توهمات ماست نه واقعیت.

متفکرآزاد ترور شخصیت ها و راه اندازی توطئه ها، تحمیل جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه ها، محور شرارت خواندن ایران و اعمال تحریم های فلج کننده، و تلاش در تفرقه افکنی بین قومیت ها و مذاهب دینی را از مهم ترین مصادیق دشمنی آمریکا و استکبار با ایران برشمرد.

و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده پایان ناپذیر نیست و گسترش این گفتمان، تنها راه نجات جهان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها