خبرهای داغ:
مسئول امور فرهنگی خواهران حرم حضرت معصومه(س) گفت درحال حاضر در ترم پائيزه در ۳ مقطع ،حدود ۲ هزار نفر از بانوان حضور فعال دارند.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۸۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
شرکت ۲ هزارنفر از بانوان در ترم پایيزه دوره های معارفی حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مریم شهبازی با اشاره به فعالیت های بخش معارفی خواهران آستان مقدس  قم گفت:  آموزش کلاس های معارف اهل بیت(ع) در 2 بخش کوتاه مدت و بلند مدت برگزار می شود.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: دوره های کوتاه مدت بر مبنای مناسبت های ملی-مذهبی نظیر اعیاد، شهادت ها، دهه فجر و...برنامه ریزی و برگزار می شود که ثبت نام برای عموم خواهران آزاد است.

وی اضافه کرد: برای برگزاری دوره های معارفی کوتاه مدت از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت به عمل می آید و پس از اتمام دوره آزمون برگزار شده و گواهینامه پایان دوره صادرمی شود، ضمن اینکه تمامی محتوای دوره های کوتاه مدت به صورت جزوه آموزشی تایپ و تکثیر شده و دراختیار زائرین و مجاورین قرار می گیرد.

شهبازي خاطر نشان كرد:‌ دوره هاي بلند مدت نيز سالانه در 3 ترم آموزشي،‌ پائيزه،‌ بهاره و تابستانه در 3 مقطع كودك و نوجوان و بزرگسالان ثبت نام به عمل مي آيد كه درحال حاضر در ترم پائيزه در 3 مقطع فوق حدود 2000 نفر شركت فعال دارند و در ترم تابستانه متقاضي و شركت كنندگان يشتر مي شوند.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم حضرت معصومه سلام الله عليها اظهار داشت:‌ كلاس هاي آموزشي با 40 عنوان اصلي از قبيل تفسير نهج البلاغه،‌ صحيفه سجاديه،‌ مباحث اعتقادي،‌ مهدويت،‌ مباحث تربيت فرزند، همسرداري،‌ تفسير ترتيبي و سوره هاي مختلف،‌ ترجمه و تفسير،‌ سواد رسانه و فضاي مجازي، احكام در تمامي مقاطع، سياست هاي مادرانه،‌ كلاس اخلاق، سبك زندگي اسلامي، طب اسلامي و...برگزار مي شود.

وي در ادامه گفت:‌ تمامي عناوين اصلي كلاس هاي آموزشي به تفكيك مقاطع سني و با شرايط خاص، ثبت نام و برگزار مي شود و و بعد از اتمام كلاس ها، آزمون گرفته و گواهينامه پايان دوره صادر مي شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها