خبرهای داغ:
طی حکمی از طرف سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری؛

فرمانده جدید تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نزسا منصوب شد

در آیینی با حضور مسئولان کشوری و لشکری فرمانده جدید تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نزسا طی حکمی از طرف سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۷۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین نیروی زمینی سپاه در این آیین با بیان اینکه در دوران طاغوت،آمریکا با تجهیز ارتش ایران به ابزار فیزیکی این ارتش را به ستون نظامی خود در منطقه تبدیل کرده بود، ولی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تغییر ساختار حکومت به یک حکومت مردم سالاری دینی، ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز شکل جدیدی به خود گرفتند.

سردار عراقی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس بهترین کارشناسان جنگی شرق و غرب، مثل دو تیغه قیچی دست به دست هم دادند تا نظام اسلامی را نابود کنند ولی آن ها عوامل غیر فیزیکی را محاسبه نکرده بودند،اطاعت پذیری از رهبری و فرماندهی و شهادت طلبی باتکیه بر فرهنگ حسینی که امام آن را در وجود جوانان زنده کرده بود، ملت ما را به پیروزی رساند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی رزم در یگان های سپاه گفت: پاسداران مومن ما در کنار حفظ روحیه اعتقادی، ایثار، شهادت طلبی و ولایت مداری باید در حفظ و ارتقای آمادگی های رزم نیز سرآمد باشند.

وسردار عراقی در ادامه با قدردانی از زحمات چندین ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالعلی ابراهیمی مطلق گفت: امیدوارم تلاش هایی که برادر مطلق انجام و یگان را رشد دادند با آمدن برادر مصطفی محمدی ادامه پیدا کند و یگان خوشنام تیپ امام زمان(عج) رشد بیشتری داشته باشد و همیشه جزو یگان های رده نخست نیروی زمینی باشد.

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالعلی ابراهیمی مطلق، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) طی حکمی از طرف فرمانده کل سپاه سردار سرلشکر محمد علی جعفری، مصطفی محمدی به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

در قسمتی از این حکم آمده است: امید است با اعتماد مطلق به خداوند متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، شوق و عشق به اسلام و امام(ره)، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و بهره گیری از تجربیات متراکم، ارزشمند و عزت مندانه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس است بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها