خبرهای داغ:
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور طی پیامی انتخاب دکتر زهرا آیت اللهی را به ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۴۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، انتخابات تعیین رئیس جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان به ریاست کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان برگزار شد و پس از رأی گیری زهرا آیت اللهی با 16 رأی بالاترین آرا را به خود اختصاص داد و به عنوان رئیس شورا منصوب ‌شد.

مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور طی پیامی این انتخاب را به دکتر زهرا آیت اللهی تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

سرکار خانم زهرا آیت اللهی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان

با اهداء سلام و تحیت

حسن انتخاب حضرتعالی که بانویی فرهیخته، فعال و متعهد در امور زنان هستید و به حق از خدمتگزاران واقعی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف می باشید موجب افتخار و خوشوقتی است.

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان را از جانب خود و 9 میلیون زن بسیجی سراسر کشور تبریک و تهیت عرض نموده و از خداوند بزرگ توفیق روزافزون شما و تعالی مستمر آن شورا را خواستاریم.

امیدواریم که شورای فرهنگی اجتماعی زنان با این انتخاب شایسته بیش از پیش در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در حوزه زن و خانواده موفق باشد.

 


ارسال نظرات