خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

مسلمانان در صفوف متحد در مقابل تفرقه های استکبار ایستادگی کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت : مسلمانان با قرار گرفتن در صف اتحاد وبرادری و همدلی از تفرقه و نفوذ دشمن جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۳۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

حجت السلام والمسلمین احمد اشراقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به وحدت بین مسلمین اشاره کرد و اظهارداشت: مسئله وحدت از مسائل بسیار مهم جهان اسلام است به طوری که نمی توان بین اسلام و رهبری اسلامی با مسائل وحدت جدایی فرض کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اسلام منهای وحدت ویا ولایت منهای وحدت به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و امیر المومنین علی (ع) می فرمایند "جایگاه زمامداری در حکومت مانند نخ و رشته است که مهره ها را جمع می کند و به هم پیوند می دهد و اگر آن رشته بگسلد مهره ها پراکنده خواهد شد" .

وی ادامه داد: یعنی حاکم اسلامی باید عامل وحدت مسلمانان باشد چرا که وحدت توان انها را در برابر دشمنان صدها بلکه هزاران برابر می کند.

اشراقی افزود: همانطورکه از بهم پیوستن قطره های باران سدهای بزرگی در نقاط جهان ایجاد می شود وبزرگترین نیروهای وسیعی را زیر پوشش روشنایی و آبیاری قرار می دهد اتحاد و انسجام مسلمانان در نقاط مختلف جهان نیز آثار و برکات اعجاز آمیز بیشتری در پیشرفت اهداف عالی انسانی وجلوگیری از مقاصد غیر انسانی استعمار خواهد داشت وموجب سربلندی، عزت و اقتدار بی نظیر مسلمانان خواهدشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه در عصر حاضر استکبار جهانی و صهیونیست تمام توان خود را برای از بین بردن اسلام بکار گرفته است، گفت: استکبار جهانی به دنبال نابودی اسلام از راه تفرقه وبه جان انداختن مسلمانان است.

وی ادامه داد: ضرورت ایجاب می کند مسلمانان دست اتحاد یکدیگر را بگیرند ودر برابر دشمنان اسلام در یک صف واحد قرار گیرند واز اسلام دفاع کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار