سردار رجبی در مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر کردستانی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خواستار تلاش جدی در کارگروه اقتصاد مقاومتی شد و گفت: هر چند در ارتباط با اقتصاد مقاومتی خیلی حرف زده شده است اما در عمل آنچه که تا امروز دیده ایم در طراز یک کشور انقلابی نیست.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۶۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عصر روز گذشته سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر استان اظهار داشت: شما دانشجویان برای خدمت به همنوعان خود و رفع محرومیت از استان خود تلاش کردید پس ادای احترام می کنم به عظمت کارتان.

 

وی گفت: شما دانشجویان جهادگر باید در طول 10 روز حداکثر اثرگذاری را داشته باشید و هنر شما دانشجویان جهادگر اثرگذاری شماست.

 

وی افزود: هر چند ما از عملکرد جهادگران و همکاری مسئولان استان برای تسهیل کارها راضی هستیم اما این آن چیزی نیست که ما میخواهیم چرا که با توجه به اینکه استان کردستان 60 هزار دانشجو دارد باید حداقل 20 هزار دانشجو در اردوهای جهادی حضور پیدا کند.

 

سردار رجبی ادامه داد: این 20 هزار دانشجو حتی اگر زمینه انجام کارهای فرهنگی و عمرانی و ... در روستاهای محروم برایشان فراهم نباشد همینکه در مناطق محروم حضور و با جغرافیای منطقه آشنایی پیدا کنند و عمق محرومیت را درک کنند کافی است.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: سال آینده بسیج دانشجویی استان کردستان باید برای حضور 20 هزار دانشجو در مناطق محروم  برنامه ریزی کند چرا که در کردستان علارغم تلاشی که مسئولان داشتند باز محرومیت وجود دارد.

 

وی خواستار فعال تر شدن کارگروه های سلامت, عمران , فرهنگی و اجتماعی در اردوهای جهادی شد و گفت: مشکل ما در روستاها این است که مردم اطلاعاتشان کم است  وهمانطور که میدانید دانایی توانایی است پس باید به مردم روستا آموزش دهید که توانمند شوند.

 

وی همچنین خواستار تلاش جدی در کارگروه اقتصاد مقاومتی شد و گفت: هر چند در ارتباط با اقتصاد مقاومتی خیلی حرف زده شده است اما در عمل آنچه که تا امروز دیده ایم در طراز یک کشور انقلابی نیست.

 

رجبی افزود: این جوانان با وجودی که می‌توانستند اوقات فراغت خود را به نحو دیگری سپری کنند، اما وارد متن کار و جهاد شدند و بدون هیچ چشمداشتی به یاری مناطق محروم شتافتند تا رضای الهی را کسب کنند.

ارسال نظرات