خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

هفته وحدت در راستای گسترش انسجام و اتحاد امت شکل گرفته است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت هفته وحدت برای گسترش انسجام و اتحاد بین امت اسلامی گفت: منظور از هفته وحدت عدول از مواضع حق و اصولی نیست.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۶۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
هفته وحدت در راستای گسترش انسجام و اتحاد امت شکل گرفته است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی روز سه شنبه در هم اندیشی روسای مراکز آموزش عالی در جهت کیفیت بخشی به امور آموزشی فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر در مجتمع فرهنگی امام (ره) قم، اظهار داشت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید همواره بر اصول مشترکی که به آن پایبند هستند، تاکید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دراین رابطه وحدت با گروه های تروریستی داعشی و تکفیری معنایی ندارد.

وی افزود: کسی که خود را در یک عملیات انتحاری به فجیح ترین وجه ممکن از بین می برد، فکرش خراب است، چون به آنها گفته شده اگر این کار را بکنید میوه ها و زنان بهشتی در انتظار شما است، که آنان با این کار جنایت را در حق خود و دیگران مرتکب می شوند.

دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول که به روایت اهل سنت و شیعه سالروز تولد پیامبر اسلام است، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قم همچنین با اشاره به موضوع رفق و مدارا در سیره پیامبر گرامی اسلامی، گفت: اگر ما بخواهیم مدارای رسول خدا را به عنوان سبک زندگی معرفی کنیم، این بحث با ولنگار و بی تفاوت بودن و با همگان ساختن و با هر مذاقی دم خور بودن متفاوت است.

امام جمعه موقت قم گفت: پیامبر اکرم(ص) در عین اینکه مدارا داشت و با رفق و متانت در جامعه حرکت می کرد هرگز قاطعیتش در مسیر هدف و رسالتی که دنبال می نمود، از بین نرفت.

این مراسم به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و مراکز مختلف آموزش عالی در این استان ترتیب یافته بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار