مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود از حلقه صالحین شهید قاسم شعبانی پایگاه شهدای ینگی کند جامع السراء بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۱۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود از حلقه صالحین شهید قاسم شعبانی پایگاه شهدای ینگی کند جامع السراء بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیتهای این حلقه قرار گرفت .

حجت الاسلام یزدی با اشاره به ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع)بر حضور اعضای حلقه در مراسمات عزاداری تاکید کرد.

وی با تشریح اهداف قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: احیای دین و زدودن بدعتها از چهره دین و روشنگری مبانی دینی از مهمترین اهداف قیام امام حسن(ع) بود.

حجت الاسلام یزدی تاکید کرد: شهادت در راه ارزشهای والای انسانی و الهی و برنگشتن از راه حق به خاطر نفرات قلیل از مهمترین جلوه های زیبای واقعه عاشوراست و این درس بزرگی است که انسان بداند راه حق را باید رفت چه نفرات و امکانات کم باشد یا فراوان باشد .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایجرود خاطر نشان ساخت: حضور در مراسمات عزاداری و همین طور نمازهای جماعت در مساجد از ویژگیهای اعضای صالحین است و به حول و قوه الهی این امر در حلقات صالحین نهادینه شده است و روز به روز افزایش خواهد داشت.

ارسال نظرات