مسئول کلینیک تخصصی مهرانه "توریست درمانی" را از اهداف این انجمن دانست
کد خبر: ۸۷۹۲۰۰۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از کلینیک تخصصی مهرانه "توریست درمانی" را از اهداف این انجمن دانست و بر لزوم تبدیل زنجان به مرکز و قطب درمان سرطان کشور تأکید کرد.

مهندس جواد گرانمایه اظهار کرد: 3 برنامه استراتژیک کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به منظور ارائه خدمات لازم به بیماران مبتلا و تأمین تجهیزات که از نقاط دوردست استان و سایر استان‌های کشور و حتی خارج از کشور برای طی پروسه درمان به این کلینیک مراجعه می‌کنند تدوین شده است.

وی تبدیل مهرانه به مجموعه پزشکی، فرهنگی و امدادی کشور را از برنامه‌های بلندمدت انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد و افزود: ایجاد 8 درمانگاه برای هر نوع از بیماری سرطان، راهاندازی بخش تحقیقات و پژوهش و بخش تصویربرداری و فیزیوتراپی، رستوران و اتاق بازی کودک از جمله برنامه‌های مسئولان و کارشناسان خبره این انجمن در محل کلینیک تخصصی مهرانه است.

مهندس گرانمایه "پیشگیری" را از اهداف اصلی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد و افزود: در فاز یک ارائه آموزش‌های سلامت‌محور به دانش‌آموزان مدارس، در سال 95 ، حدود 10 هزار نفر از محصلان مقطع ابتدایی تحت پوشش قرار گرفتند که مقرر شده است سال بعد در عملیاتی کردن فاز دو این پروژه، خدمات آموزشی مهرانه به دانش‌آموزان مقطع دبیرستان ارائه شود.

وی با اشاره به تجهیزات کاملاً به روز مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه در محل کلینیک تخصصی این انجمن و امکان ترجمه همزمان به چهار زبان زنده دنیا از کمک‌های بی‌دریغ 80 هزار خیر زنجانی به بیماران مبتلا به سرطان گفت.

در ادامه این دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز با بیان این‌که خیران مهرانه بهترین پست و مقام‌ها را دارند که تا ابد جاودان خواهد بود، خدمت به خلق رنجور و بیمار را از توفیقات الهی دانست که شامل حال دلسوزان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان شده است.

همچنین مسئول کمیته تبلیغات مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به آغاز تبلیغات مربوط به حوزه ورزش از اواخر سال 90 این کمیته گفت: کمیته تبلیغات مهرانه حضور مؤثر در فعالیت‌های ورزش را از سال 94 با هدف پیشگیری از ابتلا به سرطان به صورت متمرکز ساماندهی کرد به طوری که فراخوان‌های عمومی به منظور مشارکت مردم و شهروندان در ورزش صبحگاهی اعلام گردید.

مهناز صنعتکار با اشاره به برگزاری سالانه جام فوتسال مهرانه (یکم تا هشتم بهمن‌ماه) افزود: سال اول را با هدف معرفی مهرانه، سال دوم را با هدف جذب خیر و سال سوم را با هدف پیشگیری از ابتلا به سرطان برگزار کردیم.

وی با اشاره به حضور 48 تیم منتخب شرکت‌کننده از ادارات و به صورت آزاد از بیش از 70 تیم اظهار داشت: از 48 تیم شرکت‌کننده 23 تیم مربوط به ادارات و مابقی آزاد بودند.

مسئول کمیته تبلیغات مهرانه در مورد برنامه‌های تدوین شده برای برگزاری چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه در سال 95 خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا تیم‌های شرکت‌کننده از ادارات و پیشکسوتان در این دوره از مسابقات فوتسال مهرانه حضور داشته باشند.

وی از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا مهرانه را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و اثربخش‌تر راهنمایی کند و در نهادینه کردن ورزش همگانی در سطح شهر زنجان و بانی شدن مهرانه در ترویج این فرهنگ نقش مهمی ایفا کند.

صنعتکار از مهدی تاج خواست تا اقدامات لازم برای حضور تیم هنرمندان در جام فوتسال مهرانه را فراهم کند.

ارسال نظرات