مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی:
زمانی گفت : یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خنداب بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۰۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ،مرکزی قدرت الله زمانی مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خنداب گفت:  یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خنداب بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  برگزار خواهد شد.

زمانی افزود: مقرراست این یادواره در بهمن ماه در شهرستان خنداب برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: اداره ورزش وجوانان شهرستان خنداب با همکاری بنیاد شهید شهرستان با بررسی دقیق و مدارک جمع آوری شده به شناسایی  شهدای  ورزشکار که دارای حکم قهرمانی و سبک فدراسیونی و باشگاهی بوده اند در این شهرستان شده است.

زمانی تعداد مدعوین در این یادواره را 250 نفر برآورد کرد و افزود: اکثریت مهمانان این یادواره خانواده های شهدای ورزشکار، ایثارگران، جانبازان  و قشر ورزشکار شهرستان می باشند.

مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی تأکید کرد: همانگونه که شهدا و رزمندگان شجاعانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل جنگیدن در پشت جبهه در حوزه ورزشی هم برای حفظ و سلامتی خود و جامعه و سرافرازی ایران اسلامی نهایت تلاش را کردند و قدمهای مثبتی برداشته اند و ما آمدیم تا به ورزشکاران معاصر بفهمانیم که شهدا را الگویی ارزشمند برای خود بدانند و راه و روش و منش را سرلوحه کار خود قرار دهند
ارسال نظرات