خبرهای داغ:
خبرنگاران برتر نواحی بسیج استان قم، عصر امروز سه شنبه در سومین همایش فصلی خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۷۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

خبرنگاران فعال بسیج در قم تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در سومین همایش فصلی خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان قم که همزمان با ایام هفته وحدت برگزار شد، حامد حجتی از فعالان رسانه ای حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، طی سخنانی به تبیین برخی مولفه های خبرنویسی، انتخاب سوژه و تیتر و تاثیر خبر در ابعاد روانی، اجتماعی، سیاسی و ... و نیز بیان خاطراتی در این مورد پرداخت.

خبرنگاران فعال بسیج در قم تقدیر شدند

در ادامه همایش سیدمحمدحسن یزدی نژاد سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم، نکاتی را در مورد حفظ انسجام و ارتباط بیشتر خبرنگاران بسیج و توجه بیشتر به اخبار ارزشی حوزه ها، پایگاه ها و نواحی مقاومت یادآور شد، همچنین جلیل نوروزی مسئول گروه تلویزیونی سپاه استان نیز توضیحاتی را در مورد فعالیت ها و زمینه های همکاری با این گروه و تولید آثار تصویری مرتبط با بسیج، ارائه داد.

خبرنگاران فعال بسیج در قم تقدیر شدند

این همایش در حال و هوایی برگزار شد که تیتر یک اخبار خبرگزاری بسیج استان را خبر شهادت پاسدار شهید جاویدالاثر، شهید احمد جلالی نسب، از فرماندهان یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه استان قم در شهر تدمر سوریه، در بر گرفته بود.

خبرنگاران فعال بسیج در قم تقدیر شدند

در پایان سومین همایش فصلی خبرنگاران بسیج استان، با حضور علی تقوایی مسئول روابط عمومی سپاه استان قم، حجت شعبانی از حوزه 11 شهید حصیری ناحیه امام رضا(ع)، الهام نصیریان از حوزه پنج حضرت زهرا(س) ناحیه بسیج امام حسین(ع) و محمد رشیدی از حوزه بخش کهک ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان خبرنگاران برتر و همچنین ایوب مهدی بیگی از ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان مسئول برتر روابط عمومی، با اهداء یک جلد کتاب و سایر هدایا تقدیر شدند.

خبرنگاران فعال بسیج در قم تقدیر شدند
ارسال نظرات
پر بیننده ها