مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:ملت ایران در هیچ قراردادی به آمریکا اعتماد نکرده و نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۵۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزا ری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام  عبدالکریم اعلمی‌نژاد سه‌شنبه‌شب در همایش بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: رحمت و الطاف الهی به جامعه اسلامی مستلزم وحدت و همبستگی بین مردم است.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه گناه افراد و راهپیمایی علیه خدا زیانی به او نمی‌رساند چرا که خدا از همه چیز بی‌نیاز است، ادامه داد: هر گروه و یا فردی  بخواهد از خدا روی بگرداند، خدا فرد و گروهی جای او می‌آورد که خدا آنها را دوست داشته و آنها نیز خدا را دوست دارند.

وی با بیان اینکه برخی قراردادهای بین‌المللی ورق‌پاره‌ای بیش نیست، ادامه داد: منش و روش برخی مسئولین در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و داخلی ملت را به شدت عصبانی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه ملت ایران در هیچ قرارداری به آمریکا اعتماد نکرده و نخواهد کرد، تاکید کرد: آمریکایی که در جهان به قاتل آدم و عالم مشهور است مگر می‌شود به او اعتماد کرد؟

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه برخی در کشور با حرکات خود می‌خواهند دل استکبار را شاد کنند، بیان داشت: مردم مومن ایران همیشه می‌خواهند نظام عزیز و مقتدر باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه شهید باکری ۳۰ سال از زمان خود جلوتر بود، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در فتنه ۸۸ از گذشته و عملکرد خود پشیمان شده و دست به دامان آمریکا، اسرائیل و انگلیس شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها