خبرهای داغ:

تحقق برنامه‌‌های گردشگری تبریز 2018، نیازمند نقش‌آفرینی فعالان صنفی

شهردار تبریز در جمع اعضای اتاق اصناف تبریز، نقش اتاق اصناف را در پیش‌برد اهداف اقتصادی و اجتماعی شهر کارساز توصیف و بیان کرد: تحقق برنامه‌‌های گردشگری تبریز 2018، برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل، نیازمند نقش‌آفرینی فعالان صنفی است .
کد خبر: ۸۷۹۱۹۴۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی افزود: تبریز در طول تاریخ همواره شهری اقتصادی و تجاری بوده و امروز نیز بخش عمده‌ای از محیط و ساختار کلی شهر در اختیار داد و ستد فعالان اقتصادی است.

وی ادامه داد: با در نظر داشتن این ویژگی، ضرورت مشارکت اصناف و بازاریان در مباحث مختلف شهروندی، به خصوص در حوزه گردشگری چشمگیر است و همگرایی مدیریت شهری با اتاق اصناف می‌تواند بسیاری از چالش‌های این حوزه را مرتفع کند.

نجفی با تاکید به اینکه ضعف زیرساخت‌های بازار، یک معضل قدیمی است، اظهار داشت: شهرداری تبریزدر سه سال اخیر، اقدامات قابل توجهی در حل نابسامانی‌‌های بازار و معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی آنصورت داده‌ است.

شهردار تبریز اصناف را از مهم‌ترین مخاطبان حوزه گردشگری خواند و بیان داشت: این موضوع را به عنوان یک فرصت ارزشمند فرهنگی در معرفی «تبریز 2018» مد نظر داریم و امیدواریم با همکاری نزدیکی که با بخش‌های مختلف صنفی داریم، بازار تبریز را در جایگاه فاخر و متمدنخود مطرح کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار