طرح فرهنگی آیه های زندگی در شهرستان ری آغاز شد

خبرگزاری بسیج: طرح فرهنگی آیه های زندگی همزمان با ایام مبارک ماه ربیع در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۳۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این طرح فرهنگی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سه حوزه معارف اسلامی، علوم انسانی بومی و ‌هنرهای فرهنگی به شهروندان آموزش داده می شود.

همچنین به مناسبت افتتاحیه این طرح، انجام  تست معتبر روانشناسی سبک فرزندپروری به مدت یک هفته به صورت رایگان از کودکان گرفته می شود و خانواده ها از این طریق مشاوره علمی فرهنگی‌ را در کارگاهی دریافت خواهند کرد.

در بخش  هنری طرح هدیه های زندگی نیز با ایجاد فرصت های رشدآموزی هنرهای خانگی، کارگاه هنری یلدا بخیر برای استقبال از مراسم سنتی شب یلدا، ۲۲ آذر از ساعت ۹تا ۱۲برگزار خواهد شد.

در حاشیه این طرح فرهنگی، راهکارهای ایجاد نشاط در خانواده نیز توسط اعضا مرور خواهد شد و امکانات نگهداری و ‌بازی کودکان نیز فراهم خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور در این طرح فرهنگی می توانند به مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرستان ری، جنب فرهنگی سرای ولاء مارجعه و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 33779550 تماس حاصل کنند.

 

 

ارسال نظرات